کد خبر: ۱۸۳۶۱۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۲     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
به گزارش سايت باشگاه استقلال، خسرو حيدري در خصوص حضور خود در تمرين تيم بعد از چند هفته غيبت اعلام کرد: خوشبختانه شرايطم خيلي بهتر شده و مشکلي از نظر مصدوميت ندارم و مي‌توانم با انجام تمرينات بدنسازي به آمادگي مطلوب برسم.

حيدري در ادامه گفت: بعد از مدت‌ها در تمرين استقلال حاضر شدم و دلم براي حال و هواي تمرين و بچه‌هاي تيم تنگ شده بود. از کادر پزشکي استقلال و مربي بدنساز تيم‌ ملي و کساني که طي اين مدت برايم زحمت کشيدند ممنونم و اميدوارم با رسيدن به شرايط مطلوب بتوانم بهترين بازي‌ها را براي استقلال انجام دهم.

حيدري در خصوص بازي با ملوان گفت: به هر حال ما شرايط سختي براي اين ديدار داريم. ملي‌پوشان‌مان تازه به تيم اضافه مي‌شوند و مصدومان‌مان هنوز به شرايط ايده‌آل نرسيده‌اند با همه اين احوال استقلال همه هدفش در اين ديدار کسب پيروزي است تا ان‌شاءا... با يک نتيجه خوب بتوانيم قهرماني در نيم‌فصل را هم متعلق به خود کنيم.

وي در ادامه گفت: ان‌شاءا... تا بازي با ملوان به آمادگي بدني مي‌‌رسم تا در صورت صلاحديد کادرفني بتوانم براي تيم به ميدان بروم.

حيدري در ادامه در خصوص انتخاب بهترين بازيکن جهان اظهار داشت: من دوست دارم کريس رونالدو به عنوان بهترين بازيکن سال اروپا انتخاب شود. او با هت‌تريکي که در بازي تيم‌ملي پرتغال انجام داد ثابت کرد مي‌تواند به عنوان بهترين بازيکن سال جهان انتخاب شود و من اميدوارم اين اتفاق بيفتد. همان‌طور که علاقه‌مند به رئال‌مادريد هستم از سبک بازي رونالدو هم خوشم مي‌آيد و اميدوارم اين اتفاق بزرگ براي او رقم بخورد.

وي در پايان اعلام کرد: بايد به جواد نکونام هم تبريک بگويم که به عنوان نامزد مرد برتر سال آسيا انتخاب شده است. اميدوارم جواد که شايستگي رسيدن به اين عنوان را دارد به حقش برسد. از اينکه حنيف عمران‌زاده هم جزو يازده مرد برتر سال آسيا قرار گرفته خوشحال هستم و حتماً حنيف شايستگي‌ها و توانايي‌هايي داشته که بازي‌هايش از نگاه کارشناسانه مسئولان AFC پنهان نمانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها