کد خبر: ۱۸۳۳۲۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
فرماندار سقز گفت: هدایای مقام معظم رهبری، شادی را میهمان دل دانش‌آموزان بی‌بضاعت و معصوم روستاهای شهرستان سقز کرد.
نادر فخری در حاشیه مراسم نمادین توزیع هدایای مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان روستای آبجی سقز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج اظهار کرد: این هدایا که از طرف مقام معظم رهبری و زیر‌نظر بنیاد علوی تحت پوشش بنیاد مستضعفان تامین و بین همه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی این منطقه توزیع شد، موجی از شعف و شادمانی را در بین آنان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه طرح اجرا شده زیر نظر بنیاد علوی به شیوه‌ای است که هر ساله هدایایی از سوی مقام معظم رهبری در شهرستان‌های مختلف  کشور توزیع می‌شود، گفت: امسال این طرح در شهرستان سقز به  اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی 273 روستای شهرستان سقز از این هدایا بهره‌مند شدند تصریح کرد: جای شکرگزاری است که رهبر فرزانه انقلاب به دورترین روستاهای کشور بویژه در کردستان نظر مبارک خود را معطوف کرده و دانش‌آموزان را از هدایای ارسالی بهره‌مند می‌فرمایند.

وی گفت: هدایای مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان شامل یک‌دست پیراهن و شلوار و یک جفت کفش به پسران، یک دست مانتو و شلوار و یک جفت کفش به دختران است.

فخری افزود: دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت و برکت برای رهبر معظم انقلاب پاسخ والدین دانش‌آموزان بی‌بضاعت روستاهای شهرستان سقز به الظاف ویژه معظم‌له به این منطقه بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز هم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تقدیر از دفتر مقام معظم رهبری برای توجه به دانش آموزان روستاهای شهرستان سقز گفت: توجه به مستضعفان جامعه و محرومیت‌زدایی رسالت اصلی بنیاد علوی است.

در مراسم نمادین اهدای هدایای مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان روستای آبجی سقز نماینده بنیاد علوی با تقدیر از استقبال گرم مسئولین گفت: هدایای ارسالی شامل 5 هزار قطعه البسه ازجمله پیراهن، کفش، شلوار و مانتو است که برای کمک به دانش آموزان روستایی و توزیع در میان آنها به این شهرستان منتقل شده است.

امام جمعه سقز هم در این مراسم گفت: مسئولان باید با الگو قراردادن کارهای نیک و ارزشی که در دین اسلام و قرآن کریم به آن اشاره شده است، همواره در مسیر کمک به هم‌نوع حرکت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها