کد خبر: ۱۸۳۱۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۲۸ آبان ۱۳۹۲
بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: يک نيم‌فصل را به استقلال بدهکارم و متاسفانه در نيم‌فصل اول خيلي دچار بدشانسي شدم.
به نقل از سايت باشگاه استقلال، احمد جمشيديان در خصوص شرايط خود اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش کادرپزشکي تيم مشکل مصدوميتم برطرف شده و براي کسب آمادگي بدني تمرينات اختصاصي را انجام مي‌دهم و اگر مشکل خاصي صورت نگيرد طي يکي، دو روز آينده به تمرينات گروهي استقلال اضافه مي‌شوم.

وي با اشاره به اينکه لغو بازي استقلال و ملوان به نفع تيم‌ملي است افزود: اميدوارم اين بازي به تعويق بيفتد چرا که فشار بازي‌ها بيشتر به ملي‌پوشان ما آسيب مي‌رساند بيشترين مصدوميتي که استقلال در نيم‌فصل داشته مربوط به ملي‌پوشانش است و مشخص است جدا از فشار بازي‌هاي استقلال که در ليگ و بازي‌هاي آسيايي صورت مي‌گيرد، بازيکنان ملي‌پوش‌ ما بايد براي تيم‌ملي هم به ميدان بروند و همين اتفاق در خستگي و مصدوميت آن تاثيرگذار مي‌شود. من اميدوارم سازمان ليگ در اين‌باره بهترين تصميم را بگيرد تا نه استقلال ضرر کند و نه تيم‌ملي.

اين بازيکن در خصوص اهداف خود در نيم‌فصل دوم گفت: من يک نيم‌فصل را به استقلال بدهکارم و متاسفانه در نيم‌فصل اول خيلي دچار بدشانسي شدم. اميدوارم با رفع کامل آسيب‌ديدگي‌ام بتوانم بهترين بازي‌ها را براي استقلال انجام دهم تا نيم‌فصل اول را هم جبران کرده باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها