کد خبر: ۱۸۲۹۲۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۸     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
مهدي تاج با اشاره به اينکه فردا همراه محمدرضا کسرايي به امارات مي رود اظهار داشت: چهارشنبه در امارات کشورهاي غرب آسيا جلسه اي براي تغيير تقويم ليگ قهرمانان آسيا که اکنون به ضرر تيم ملي و باشگاه هاي ما در ليگ قهرمانان است تشکيل مي دهند. اين جلسه براي نتيجه گيري در اين زمينه است تا هفته آينده که کفاشيان براي جسله AFC به مالزي مي رود با همه مدارک باشد و بتوانيم تقويم فعلي را تغيير دهيم.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به اين سوال که سفر او دو روزه است اما کفاشيان اعلام کرده بود پنجشنبه قرار است کي روش با مسئولان سازمان ليگ جلسه داشته باشد گفت: اين جلسه اي که من مي روم دو روزه است اگر بتوانم خودم را به جلسه روز پنجشنبه مي رسانم ولي اگر جلسه کي روش روز پنجشنبه برگزار شود علي کاظمي به نمايندگي من در اين نشست شرکت مي کند. او در اين زمينه اختيار تام دارد.

رئيس سازمان ليگ در خصوص جلسه امروز خود با محمد رويانيان در مورد بازي پيشکسوتان پرسپوليس با ستارگان ميلان هم تصريح کرد: حضور اين تيم ايتاليايي براي سازمان ليگ مهم است و من امروز ستادي را براي برگزاري اين بازي تشکيل دادم و قرار شد سازمان ليگ برگزار کننده اين مسابقه باشد. ما کمال همکاري را با پرسپوليس خواهيم داشت و به بهروان گفتم که مسئوليت برگزاري اين بازي را داشته باشد.

تاج در ادامه در ارتباط با اينکه گفته مي شود عادل فردوسي پور مجري برنامه 90 هم به برخي تباني ها در اين فوتبال نقش دارد خاطر نشان کرد: فردوسي پور و تباني؟ اين دو اصلا با هم سنخيتي ندارند. ما در فوتبال چيزي به اسم مافيا نداريم.در اين فوتبال تخلف مي شود به خصوص در تيم هاي پايه اما مشکلاتي که در فوتبال هست نسبت به بقيه پديده هاي بد اجتماعي ناچيز است.

وي افزود: قرار است هفته آينده هم کميته اخلاق تشکيل شود و کفاشيان هفته آينده اين کار را مي کند که با تشکيل اين کميته همه تخلفات فوتبالي در آن بررسي مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها