کد خبر: ۱۸۲۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۰۲ شهريور ۱۳۹۰
 در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خودرویی در رفح، در جنوب نوار غزه، یک فلسطینی شهید و دو نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش 598 به نقل از واحد مرکزی خبر از خبرگزاری شین‌هوا ، ادهم ابوسلمیه سخنگوی خدمات اورژانس غزه با تایید این خبر گفت: "در این عملیات که در منطقه تل السلطان رخ داد هدف، اسماعیل اسمر، از فرماندهای برجسته گروهان قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، بوده است".

وی افزود: "در این هجوم اسماعیل اسمر به شهادت رسید و دو تن دیگر از سرنشینان خودروی هدف قرار گرفته مجروح شدند".

ابو سلمیه تصریح کرد: "جسد اسمر به بیمارستان ابویوسف نجار در رفح انتقال داده شد ضمن اینکه اوضاع دو مجروح این عملیات وخیم گزارش می شود".

هم زمان با انتشار خبر شهادت اسماعیل اسمر فعالان گروهان قدس اعلام کردند این اقدام رژیم صهیونیستی را بدون پاسخ نمی گذارند و انتقام خون اسمر را خواهند گرفت.

عملیات هوایی رژیم صهیونیستی علیه فعالان مقاومت در رفح 24 ساعت پس از آغاز آتش بس میان گروههای مقاومت فلسطینی و این رژیم انجام شده است.

پیش از این، خبر برقراری آتش بس را طاهر نونو سخنگوی حماس و یاسر عثمان سفیر مصر در رام الله به طور جداگانه اعلام کرده بودند.

در نقطه مقابل رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی اعلام کرد تل آویو با هدف ناکام گذاشتن هر هجومی علیه این رژیم ، همچنان به عملیات خود ادامه می دهد اما در این زمینه با مسئولیت پذیری عمل می کند و تصمیم ندارد عملیات نظامی در نوار غزه انجام دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها