کد خبر: ۱۸۲۷۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۷ آبان ۱۳۹۲

زلاتکو کرانچار در مورد اينکه محمد غلامي اعلام کرده قرار است از سپاهان جدا شود و به پرسپوليس بپيوندد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: اين موضوع را همين الان مي‌شنوم و واقعا نمي‌دانم بر اساس چه ملاکي اين مصاحبه را انجام داده است. اگر چنين بحثي هم وجود دارد ابتدا بايد مسئولان باشگاه رضايت خود را از اين مسئله اعلام کنند.

وي در مورد اينکه آيا مخالف جدايي محمد غلامي است، اظهار داشت: خيلي از بازيکنان که نويد نيم فصل را مي‌دادند و قصد داشتند باشگاه را ترک کنند اکنون مي‌بينيم هيچ پيشنهاي براي هيچ کدام از آنها وجود ندارد و هر کسي هم که پيشنهاد دارد براي ترک باشگاه ابتدا اين مسئولان تيم هستند که بايد موافقت خود را اعلام کنند. اگر يک باشگاه قصد جذب بازيکني را دارد بايد با خود باشگاه توافق کند نه بازيکن. تا جايي که اين مسئله به من مربوط مي‌شود اين است که درخواست جدايي هيچ بازيکني را ندادم و تا جايي که مي‌دانم قرار است که همه بازيکنان در نيم فصل دوم کنار ما بمانند.

سرمربي سپاهان در مورد اينکه در کدام پست‌ها نياز به جذب بازيکن دارد، خاطر نشان کرد: در وهله اول نياز به جذب يک هافبک بازي‌ساز داريم و در مرحله دوم دوست داريم يک مهاجم گلزن را به تيممان اضافه کنيم. فعلا ترجيح مي‌دهم در مورد اسم‌ها حرفي نزنم.

کرانچار در مورد اينکه در نيم فصل اول شائبه کم کاري برخي بازيکنان وجود داشت، اظهار داشت: به هيچ وجه چنين موضوعي را احساس نکردم، هيچ کدام از بازيکنان ما قصد کم‌کاري و انجام اين قبيل کارها را نداشتند. اگر بازيکني نتوانست خوب عمل کند به اين خاطر است که نتوانسته در فرم خود ظاهر شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که شايعه معاوضه مهدي کريميان بازيکن تراکتورسازي با آرش افشين شنيده مي‌شود و آيا او با اين مسئله موافق است، تأکيد کرد: چنين پيشنهادي به ما نشده است و اگر چنين موضوعي مطرح شود نياز به بررسي داريم تا بتوانيم نظرمان را در اين ارتباط اعلام کنيم. هنوز پيشنهادي به ما نرسيده است.

سرمربي سپاهان در مورد اينکه آيا قرار است اردويي داشته باشند، تأکيد کرد: جمعه‌ به جزيره کيش سفر مي‌کنيم و تا قبل از بازي مقابل فولاد در اين شهر اردو مي‌زنيم. قرار است ملي‌پوشان ما نيز در کيش به تمرينات اضافه شوند و تمام اقدامات لازم را براي موفقيت انجام مي‌دهيم و اگر تيم تقويت شود و در آن پست‌هايي که نياز به بازيکن داريم نفرات جديدي را جذب کنيم مي‌توانيم شرايط بهتري را در نيم فصل دوم داشته باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها