کد خبر: ۱۸۲۷۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
مهدي محمدنبي درباره آخرين وضعيت تيم ملي اظهار کرد: تيم ملي پس از طي مسافتي طولاني شنبه شب به لبنان رسيد و با توجه به پيش‌بيني فدراسيون فوتبال لبنان تيم ملي در هتل السفير اسکان پيدا کرد؛ جايي که در انتخابي جام‌جهاني مورد استفاده ايران قرار گرفته بود. خوشبختانه از زمان حضور در بيروت مشکلي نداشته‌ايم و مسئولان فدراسيون فوتبال لبنان و همچنين مسئولان هتل همکاري خوبي با ما داشته‌اند.

به گزارش ايسنا،وي درباره تغيير محل تمرين تيم ملي از ورزشگاه العهد به ورزشگاه صيدا گفت: ابتدا قرار بود در چمن مصنوعي تمرين داشته باشيم اما با صحبتي که با دبيرکل فدراسيون فوتبال لبنان انجام داديم محل تمرين تيم ملي تغيير پيدا کرد. امروز هم در زمين اصلي تمرين خواهيم کرد تا آماده بازي فردا شويم.

سرپرست تيم ملي به خستگي بازيکنان اشاره کرد و گفت: به خاطر سفري که از تايلند به لبنان داشتيم، بازيکنان خسته شده‌اند و به همين خاطر ديروز در هتل و در زمين تمرين ريکاوري انجام داديم. با اين حال بازيکنان ما حرفه‌اي هستند و اين خستگي‌ها آنها را دچار مشکل نمي‌کند.

نبي درباره حريف ايران نيز گفت: کادرفني تيم ملي لبنان را به خوبي آناليز کرده است. حتي يکي از کمک‌هاي کادرفني نيز براي تماشاي بازي لبنان و کويت به کويت سفر کرد تا اين تيم را آناليز کند. لبنان تيم خوب و قدرتمندي است اما آنچه مسلم است اين که تيم ملي ايران با ترکيبي کامل پا به بيروت گذاشته و پيروزي در بازي فردا قابل پيش‌بيني است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها