کد خبر: ۱۸۲۶۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
با وجود تمام اين صحبت‌ها اما آنچه مسلم است ديگر نه باشگاه نفت حرفي در اين رابطه خواهد زد، نه يحيي به اين زودي‌ها افشاگري هايي كه وعده داده را بيان مي‌كند.

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، ماجراي استعفاي گل محمدي از باشگاه نفت وقتي عجيب مي‌شود كه برخي شنيده‌ها درباره اين استعفا از غش كردن يحيي به سمت پرسپوليسي ها خبر مي‌دهد!

 

گويا نفتي ها هم با اطلاع از همين موضوع از گل محمدي خواسته اند كه استعفايش را بدهد و برود. چرا كه ظاهراً مطلع شده بودند كه يحيي با توجه به تعلق خاطرش به پرسپوليس، نسبت به انتقال نوروزي به اين تيم، بي‌تمايل نبوده است!

 

حالا يكبار ديگر شايع شده است كه او قصد دارد به‌عنوان دستيار به علي دايي در پرسپوليس ملحق شود يعني درست همان سناريويي كه پارسال هم بعد از جدايي‌اش از صبا اتفاق افتاد!

 

آنها البته در اين فصل و در شب قبل از بازي رو در رو با هم اصطكاكي هم داشتند و آن ماجراي كنايه زدن را به راه انداختند و يحيي چند باري هم در مورد طلبش مصاحبه كرد اما بعد از آن ماجرا رابطه دوستان قديمي دوباره شيرين شد.

 

يحيي چند سال پيش هم بعد از سرمربيگري در صبا پذيرفت كه دستيار دايي شود بنابراين، اين تصميم را براي خود كسر شأن نمي‌داند. متوجه باشيد تيمي هم نمانده كه او در اختيار بگيرد و با بازگشت به پرسپوليس مي‌تواند طلبش را هم زنده كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها