کد خبر: ۱۸۲۶۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به زنجیره انسانی فردو ملحق شوم و نمایندگان هم باید تلاش کنند حاضر شوند.
منصور حقیقت پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» با اشاره به تشکیل حلقه انسانی اطراف فردو توسط دانشجویان و نخبگان کشور گفت: ما به وجود جوانانی که اینطور پای منافع انقلاب و کشور ایستاده اند افتخار می‌کنیم؛ جوانانی که بعد از شهادت شهید احمدی روشن تغییر رشته دادند و امروز ما با تکیه بر دانش آنها عضو باشگاه هسته ای شدیم و در موقعیت برتری در مذاکرات شرکت میکنیم.
 
وی در ادامه افزود: این نوع عرض اندام ها بسیار خوب و من هم تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به آنها ملحق شوم و نمایندگان هم باید تلاش کنند در این مراسم  حاضر شوند.
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص برخی اظهارات در خصوص تعلیق 20 درصدی گفت: چنین مسئله ای وجود ندارد و در مذاکرات نیز چنین مسئله ای مطرح نیست؛ غرب خواهان شفاف سازی هسته ای و ما نیز از آقای آمانو برای بازدید مناطق هسته ای دعوت کردیم و پس از آن نیز تضمین دادیم که هرگز بمب هسته ای درست نخواهیم کرد.
 
حقیقت پور با بیان اینکه فردو نماد تبیدل علم به فناوری و تجاری سازی بود اظهار داشت: من با تجاری سازی هسته ای بسیار موافق هستم و روز گذشته نیز به آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی پیشنهاد دادم که وی در نشستی خبری اعلام کنند که ما 10 درصد از اقتصاد هسته ای جهان را می خواهیم چرا که با وجود جوانان و دانشمندان کشور که مواد خام را به مواد کاربردی هسته ای تبدیل می کنند قطعا می توانیم بخش عمده ای از اقتصاد هسته ای جهان را در دست بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها