کد خبر: ۱۸۲۶۴
زمان انتشار: ۰۴:۰۴     ۰۲ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از جام نیوز، سایت ندای سبز آزادی در گزارش امروز 23 آگوست (1 شهریور) خود از برگزاری جلسه ختم قرآن توسط محمد خاتمی، برای آزادی زندانیان فتنه سبز خبر داد.

ندای سبز آزادی نوشت: «ختم گروهی قرآن کریم به صورت مجازی به نیت آزادی و سلامتی اسرا و رهبران جنبش سبز در شب شهادت امیر مومنان انجام شد».

در ادامه این گزارش آمده است: «آغازگر این عمل خدا پسندانه حجت الاسلام سید محمد خاتمی بوده. ایشان با ذکر دعا برای آزادی اسرا و رهبران جنبش سبز راس ساعت ده شب این امر نیکو را آغاز کرد».

این سایت حامی فتنه افزود: «همچنین آیت الله العظمی بیات زنجانی سوره مبارکه یس را تلاوت نمودند».

در پایان این ختم قرآن هم به عادت همیشگی حامیان فتنه و برای دست یافتن به بیشترین بهره برداری سیاسی ممکن، بیانیه ای شعرگونه صادر شده است.

در این بیانیه ضمن سیاه نمایی اوضاع کشور، چهره ای معصوم و بی گناه از فتنه گران خیابانی سال 88 به تصویر کشیده شده و همچنین ادعا شده که جمهوری اسلامی به خاطر برخورد با عوامل فتنه از مسیر اصلی خود و راه امام علی (ع) منحرف شده است؛ گو اینکه علی (ع) و راه علی (ع) یک رهرو واقعی و عاشق پاکباخته بیشتر ندارد و آن هم زندانیان فتنه 88!!!
اما به راستی چرا حافظه تاریخی فتنه گران تا به این حد ضعیف شده و آیا آنها گمان می کنند که مردم ایران نیز همه آنچه در جریان فتنه اتفاق افتاد را فراموش کرده اند؟! اصولا چه تناسبی بین عناصر فتنه 88 و عملکرد آنها با شخصیت و منش امیر المومنین (ع) می توان یافت؟
آیا می توان باور کرد، جریانی که با بی شرمی تمام در خیابان های تهران شعار جمهوری ایرانی را به جای جمهوری اسلامی سر داده و در عاشورای 88، با توهین به عزای سیدالشهدا (ع) سوت و کف زدند و حرمت شکنی کردند، امروز صادقانه سر به آستان علی (ع) گمارده باشند؟! قضاوت در این باره را به ملت ایران می سپاریم....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۴۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
شما خوانندگان عزیز را ارجاع می دهم به آیات کلام الله مجید سوره بقره آیات 8 الی 21:
بسم الله الرحمن الرحیم
گروهی از مرم کسانی هستند که می گویند: به خدا و روز بازپسین ایمان آورده ایم در حالی که ایمان نیاورده اند(8) (به گمان خود) خدا و مؤمنان را فریب می دهند در حالی که جز خودشان را فریب نمی دهند؛ ولی نمی فهمند(9) در دل های آنان یک نوع بیماریستِ؛ خداوند بر بیماری آن ها افزوده؛ و به خاطر دروغ هایی که می گفتند عذاب دردناکی در انتظار آن هاست(10) و هنگامی که به آنان گفته می شود که در زمین فساد نکنید می گویند: ما فقط اصلاح کننده ایم(11) آگاه باشید این ها همان مفسدانند؛ ولی نمی فهمند(12) و هنگامی که به آنان گفته شود ایمان آورید همانگونه که مردم ایمان آورده اند می گویند: آیا همچون ابلهان ایمان بیاوریم؟! آگاه باشید این ها همان ابلهانند ولی نمی دانند(13) و هنگامی که افراد باایمان را ملاقات می کنند می گویند: ما ایمان آورده ایم؛ ولی هنگامی که با شیطان ها(و هم کیشان) خود خلوت می کنند می گویند:ما با شماییم! مافقط (آن هارا) استهزا میکنیم! (14) خداوند آن ها را استهزا میکند؛ وآن ها را در طغیانشان نگه می دارد تا سرگردان شوند(15)....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
الهم فک کل اسیر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
اگراين مرتيكه رااعدام مي كردن ويا بدست مردم مسپردن تاتيكه تيكه كنند ايجوري وق وقنمي كرد
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۲۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
مطمئن باشد آقای خاتمی مال مردمه
اگه به دست مردم بسپاریدش اونو رودست بلند می کنن
اون مرد خداست و برای شرافت انسانها حرمت قائل میشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها