کد خبر: ۱۸۲۶۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۲۷ آبان ۱۳۹۲
هاشمی در ملاقات با فرزندان دو تن از سران فتنه مدعی شده که حصر موسوی و کروبی برای نظام اسلامی ننگ است!
به گزارش 598 به نقل از کیهان؛ فرزندان دو تن از سران فتنه با هاشمی رفسنجانی و همسر و فرزندان وی ملاقات کردند.در حالی که این ملاقات پنهانی از سوی دفتر هاشمی رسانه‌ای نشده و در محاق پنهانکاری مانده اما محمد حسین کروبی پسر مهدی کروبی ضمن تهیه خبری آن را در اختیار رسانه‌های ضد انقلاب قرار داد. برخی فرزندان هاشمی در فتنه نفش‌آفرین بودند و نقش مهمی در تحریک وی ایفا کردند.موسوی و کروبی که به خاطر جاه‌طلبی از سوی برخی مشاوران خائن و آلوده به سرویس‌های جاسوسی به بازی گرفته شدند، تا آنجا در فتنه پیش رفتند که از حرمت‌شکنان روز عاشورای حسینی با تعابیری نظیر مردمان خداجو حمایت کردند .

حال آن که در میان دستگیرشدگان عناصر بهایی و اعضای سازمان منافقین حضور داشتند. این دو به همراه خاتمی و طیفی از اصلاح‌طلبان، شرایط را برای حمله به ارگان انقلاب و جمهوری اسلامی فراهم کردند و زمینه‌ساز تحرک کم‌سابقه گروهک‌های برانداز شدند تا آنجا که علناً از سوی مقامات آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی مورد حمایت قرار گرفتند و حتی سران اسرائیل از فتنه سبز به عنوان سرمایه بزرگ و پیاده نظام رژیم صهیونیستی در جنگ با ایران یاد کردند. 8 ماه تداوم آن فتنه دشمن را به طمع انداخت که فشارها علیه ایران برای تشدید و اختلاف میان ملت ایران را شدت بخشد.

به نقل از پسر کروبی، هاشمی در ملاقات مذکور مدعی شده که حصر موسوی و کروبی برای نظام اسلامی ننگ است و این در حالی است که نقطه سیاه همراهی با فتنه‌گران هم‌پیمان با گروه‌های ضد انقلاب از کارنامه هاشمی پاک نخواهد شد. آقای هاشمی در حالی برای موسوی و کروبی ابراز تأسف کرده که حتی یک بار هم در طول فتنه سال 88 و جسارت علنی به امام حسین علیه‌السلام، امام و رهبری و اصل اسلام و انقلاب نسبت به این خیانت و ظلم بزرگ ابراز تأسف نکرد هیچ، که هیزم‌کش فتنه‌گری فتنه‌گران بود.گفته می‌شود هاشمی در تلاش است با این ملاقات ادعای محافل فعال در فتنه را مبنی بر اینکه موسوی و کروبی را تنها گذاشته کمرنگ کند. این عناصر می‌گویند موسوی و کروبی با طناب هاشمی و اصلاح‌طلبان به چاه رفته‌اند، بنابراین باید تا آخر از این دو حمایت کنند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها