کد خبر: ۱۸۲۴۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
سرمربي سابق تيم ملي توانسته دوباره پرسپوليس را بعد از روزهاي متمادي به صدر جدول برساند ؛ اين درحالي است که پرسپوليس بي سروصدا مشغول آماده سازي و تقويت براي نيم فصل دوم است .

در همين رابطه خبرنگار گل با علي دايي سرمربي موفق پرسپوليس صحبت کرد،دايي درباره احتمال جذب رضانوروزي مي گويد :بله ما رضا را مد نظر داشته ايم و در صدد جذب او هستيم و با توجه به صحبتهايي هم که شنيده مي شود هنوز هم مي توانيم او را جذب کنيم،رضا نوروزي يا در نفت مي ماند و يا به پرسپوليس مي آيد و غير از اين بعييد است که اتفاقي بيفتد ...

دايي در ادامه در رابطه با نحوه قرار گرفتن نوروزي در ترکيب تيم در صورت اضافه شدن به پرسپوليس مي گويد:ما در اين پست سيد صالحي را هم داريم و رضا را هم در جهت تقويت تيم جذب مي کنيم . البته هنوز در اين رابطه تصميمي نگرفته ام و چيزي مشخص نيست.

علي دايي در پايان مي گويد:ما توانستيم به لطف خدا در نيم فصل اول به موفقيت برسيم و اين را ابتدا مديون لطف خداوند و بعد از آن تلاش و ممارست خودمان در تمرينات و حمايت هواداران مي دانيم اما اين تمام هدف ما نيست بلکه هدف اصلي ما موفقيت در نيم فصل دوم و قهرماني است.کسي از آينده خبر ندارد اما همگي با تمام وجود تلاش مي کنيم تا بتوانيم پرسپوليس را به موفقيت که همان قهرماني است برسانيم،ما به تلاش خودمان ادامه مي دهيم و با همدلي سعي مي کنيم به خواسته هايمان برسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها