کد خبر: ۱۸۲۳۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: «هواداران دوست دارند تيم شان چهارم، پنجم جدول باشد و بازيکنان فانتزي بازي کنند.»

598، بعد از اينکه قاسم دهنوي در 3 بازي نيمکت نشين شد حرف و حديث‌هايي در خصوص حضور اين بازيکن در ليست مازاد دايي مطرح شد و حتي شايعه بازگشت دهنوي به تراکتورسازي برسر زبان ها افتاد.

 

دهنوي ابتداي فصل با نظر علي دايي به پرسپوليس آمد وبه همين خاطر حضورش در ليست مازاد عجيب است. البته شنيديم بعد از اين شايعات دايي با جدايي دهنوي از پرسپوليس مخالفت کرده و از سوي ديگر مجيد جلالي براي بازگشت اين بازيکن به تبريز ابراز تمايل کرده است!

 

براي مطلع شدن از صحت اين خبرها با دهنوي مصاحبه اي داشتيم که مي‌خوانيد:

 

* باز هم زمان نقل و انتقالات رسيد وخبر ساز شدي؟

- نمي دانم چرا براي من حاشيه درست مي کنند. من اول فصل سر نقل و انتقالات ضربه بزرگي خوردم و خيلي ها گفتند من دنبال بازارگرمي هستم تا من را خراب کنند. اما خدا از همه چيز خبر دارد.من به احترام علي دايي به پرسپوليس آمدم حتي وقتي هم به من بازي نداد براي موفقيت تيم دعا کردم و منتظر بودم به زمين بروم.

 

* نيمکت نشيني روي آمادگي ات تاثير نمي گذارد؟

- من بازيکني نيستم که اگر بازي نکنم آماده نباشم و بعضي ها بگويند خوب نيستم. من هميشه آمادگي ام را حفظ مي کنم.

 

* در اين چند روز مي گفتند در ليست مازاد قرار گرفتي؟

- من به اين حرف ها کاري ندارم و فقط حرف علي دايي براي من مهم است. من با تيم تمرين مي کنم وهيچ کس با من حرفي نزده.

 

* البته شنيديم دايي با جدايي تو مخالفت کرده..

- خدا را شکر بالاخره يکي اين حرف را زد. حالا در 3 بازي به هر دليلي کادر فني صلاح ديده من بازي نکنم و بعضي ها من را در ليست مازاد قرار دادند. من فقط حرف دايي را قبول دارم و به حرف هيچ کس اهميت نمي دهم. تا وقتي که علي آقا بخواهد با تمام وجود در خدمت پرسپوليس هستم و اگر هم زماني من را نخواهد حرفي نمي زنم و نوکرش هم هستم. من براي پرسپوليس و دايي با جان و دل کار مي کنم.

 

* کارشناسان معتقد هستند بعد از دربي افت کردي؟

- حرف هيچ کس برايم مهم نيست و فقط دايي بايد از من راضي باشد. چون 3 تا بازي نبودم به من نمره پائين دادند و هر چه دلشان خواست در مورد من گفتند اما بدانند سرمربي بايد تصميم گيرنده باشد.

 

* پس از خودت راضي بودي؟

- من از تراکتور به پرسپوليس آمدم و بازيکن کوچکي نبودم. در پرسپوليس هم با تمام توان کار کردم. يلي هم خواهان داشتم اما به خاطر حرف دايي پرسپوليسي شدم. پس بازيکن خوبي بودم و گفتم که بد کار نکردم. درست است من دريبل زن نيستم و زياد پاس نمي دهم. اما در کارهاي دفاعي شرکت کردم و وظيفه ام اين است در وسط زمين اجازه نفوذ به حريف ندهم. خوب هم کار کردم. من فانتزي بازي نمي کنم و فقط به فکر تيمم هستم.

 

* اما هواداران دنبال فوتبال فانتزي و دريبل هاي زيبا هستند؟

- مگر در سالهاي قبل بازيکنان در پرسپوليس فوتبال فانتزي بازي مي کردند اين تيم به چه مقامي رسيد.ما بايد فوتبال گروهي بازي کنيم و هواداران بايد به اين فکر کنند که ما دور هم تيم خوبي ساختيم و براي موفقيت تيم جان مي دهيم. در اين تيم هيچ کس منم ندارد و هواداران هم بايد تمام تيم را تشويق کنند.

 

* از هواداران ناراحت هستي؟

- بله چرا ناراحت نباشم. من از هواداران ناراحت هستم. من نيازي به شعار دادن ندارم اما تيم ما 18 بازيکن دارد و همه مثل هم هستند. هواداران بايد پشت بازيکني که پيراهن پرسپوليس را مي پوشد باشند و از او حمايت کنند. در بازي ها بايد هواداران يار دوازدهم تيم باشند. در خارج از کشور اگر بازيکني مصدوم شود بعد از 3 سال فيکس بازي مي کند و همه از او حمايت مي کنند اما در ايران نگاهت نمي کنند. هواداران دوست دارند تيم شان چهارم، پنجم جدول باشد و بازيکنان فانتزي بازي کنند. اما حالا تيم قهرمان نيم فصل شده واقعا اين را نمي‌خواهند؟ آنها به موفقيت فرد نگاه نکنند چون آخر فصل مي گويند پرسپوليس قهرمان شده نه يک بازيکن خاص..

 

* قبول داري قهرماني پايان فصل مهم است..

- بله ما هم نبايد مغرور شويم اما خودمان و قدرت مان را نشان داديم. ما نتيجه خوبي گرفتيم و با همان تک گل ها قهرمان صدر جدول هستيم.

 

* خط دفاعي پرسپوليس هم بهتر از خط حمله کار کرده؟

- خط دفاعي ما عالي کار کرده اما کل تيم کمک کردند تا خط دفاعي آمار قابل قبولي داشته باشد. يک سري جوان و بازيکن جديد به پرسپوليس آمدند و با اعتماد دايي صدرنشين شديم. مگر پارسال که پرسپوليس آنقدر مهره داشت چندم شد. تيم بايد گروهي کار کند. هافبک ها و مهاجمان هم به گل نخوردن تيم کمک کردند.

 

* خودت هم با مصاحبه هايي جو را به هم ريختي.. مثلا در مورد کريمي حرف زده بودي؟

- بعضي ها نيمکت نشيني من را به برخورد با علي کريمي در اولين بازي ليگ ربط دادند و من نمي دانم اين مسائل چه ربطي به هم دارد؟ بعضي ها مي خواهند من را تخريب کنند و چشم ديدن قاسم دهنوي را ندارند.

 

* بحث بازگشتت به تراکتور هم مطرح شده بود؟

- هميشه تراکتور را دوست دارم و داشتم. از اين تيم به تيم ملي رسيدم. اما در حال حاضر بازيکن پرسپوليس هستم و در اين تيم کوتاهي نمي کنم. اين حرف ها شايعه است. خدا را شکر دايي من را مي شناسد و پرسپوليس با دايي قهرمان مي شود. پرسپوليس سرمربي دارد که به هيچ کس باج نمي دهد و به حاشيه ها اهميت نمي دهد و همين براي من مهم است.

 

* پول تراکتوري ها را دادي؟

- هنوز نه.. من ملک خريده بودم و هر چي پول از پرسپوليس گرفتم به سپاهان دادم. اولين پولي که به دستم برسد به تراکتورسازي و کميته انضباطي مي دهم و فکر کنم هيچ پولي براي خودم نماند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها