کد خبر: ۱۸۲۲۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
اگر چه باشگاه سپاهان با جدایی محمد غلامی مخالفت کرده و استقلال هم مهرداد اولادی را به خدمت گرفته اما پرونده انتقال محمد غلامی به استقلال هنوز باز است و آبی ها امیدوار به جذب این مهاجم هستند.

598، بعد از آن که باشگاه استقلال به واسطه مخالفت دو باشگاه سپاهان و صبا، از جذب محمد غلامی و رضا عنایتی ناامید شد و مهرداد اولادی را جذب کرد، به نظر می رسید پرونده انتقال محمد غلامی از سپاهان به استقلال بسته شده باشد اما از زبان یک منبع موثق شنیدیم استقلالی ها هنوز به طور کامل پرونده جذب محمد غلامی را نبسته اند و امیدوارند بتوانند مهاجم 5 گله سپاهان را با یکی از بازیکنان خود معاوضه کنند.

 

این در حالی است که باشگاه سپاهان پیش از این در دو مرحله با جدایی محمد غلامی و پیوستن این مهاجم به تیم هایی که خواهان جذب اش بودند، مخالفت کرده بود.

 

گویا کرانچار اصرار به حفظ محمد غلامی دارد اما باتوجه به این نکته که سپاهان بازیساز ندارد و تغذیه مهاجمان این تیم دچار مشکل شده، برخی کارشناسان به محمد غلامی توصیه کرده اند در سال منتهی به جام جهانی از سپاهان جدا شود و به تیمی برود که شمار گل های زده خود را افزایش بدهد و مسافر جام جهانی شود.

 

البته غلامی در این خصوص تصمیم گیرنده نیست و باید دید دو باشگاه استقلال و سپاهان در خصوص انتقال غلامی به توافق می رسند یا نه؟!

رادنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها