کد خبر: ۱۸۲۱۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
نماینده نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یکی از اعضای حزب صهیونیستی «شاس» با سران ائتلاف معارضان سوری در استانبول دیدار و با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.
گروه بین الملل مشرق- رادیو رژیم صهیونیستی افشا کرد که فرستاده ویژه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «یعقوب مرغی»، عضو کنست و وزیر سابق از اعضای حزب مذهبی افراطی «شاس» هم اکنون در شهر استانبول ترکیه حضور دارند.

دلیل حضور این دو در شهر استانبول ترکیه دیدار با رهبران «ائتلاف معارضان سوری» و «شورای معارضان سوریه» است.

منابع آگاه در این خصوص تاکید می ‌کنند، مرغی که دارای ریشه‌های مغربی است و در سال 1962 به همراه خانواده‌اش در حالی‌که 13 سال بیشتر نداشت راهی سرزمین‌های اشغالی شده و در آنجا به سر می ‌برد با «فاروق طیفور»، معاون دبیرکل جماعت اخوان المسلمین در استانبول دیدار کرده است.



این منابع همچنین از دیدار مرغی با «جرج صبرا»، رئیس شورای معارضان سوریه هم خبر می ‌دهند و تاکید می‌ کنند که وی قرار است، با «سليم إدريس»، رئیس ستاد گروه تروریستی موسوم به «ارتش آزاد سوریه» و «خالد خوجه»، از اعضای شورای معارضان و دیگر سران معارضان سوری هم دیدار داشته باشد.

منابع مذکور می‌ گویند که مرغی این اطلاعات را در اختیار دوستان نزدیک خود قرار داده و تاکید کرده که رهبران معارضان سوری در استانبول از وی خواسته ‌اند که مراتب تقدیر و تشکر آنها از یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی را به دلیل مداوای مجروحان گروه ‌های مسلح در اسرائیل به اطلاع آنها برساند.

توضیحات دیگری درباره ماموریتش به استانبول نداد فقط گفت که وی فرستاده ویژه کابینه رژیم صهیونیستی و شخص نتانیاهو برای دیدار با رهبران معارضان سوریه و گفت ‌و گو با آنها درباره برخی امور و مسائل مشترک از جمله سوریه پس از سرنگونی نظام و راه‌ های مقابله با ایران است.

این درحالی است که ماه گذشته شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، هم اکنون بیش از 600 زخمی از عناصر گروه‌ های مسلح سوری در بیمارستان‌ های سرزمین‌ های اشغالی تحت مداوا هستند که 106 نفر از آنها عضو دو گروه تروریستی «جبهه النصره» و «داعش» وابسته به سازمان القاعده هستند که در بیمارستان «نهاریا» در «الجلیل» بستری شده‌اند.  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها