کد خبر: ۱۸۱۹۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
جزئیات تصادف مرگبار هوو با ۴ خودرو
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر جزئیات امدادرسانی به تصادف مرگبار یک دستگاه تریلر هوو با اتوبوس و سه خودروی سواری دیگر را شرح داد.

جزئیات تصادف هوو با 4 خودرودر محور قوچان


به گزارش 598 به نقل از ایسنا حسین درخشان با بیان اینکه در ساعت 17:48 جمعه وقوع یک فقره تصادف در محدوده "درگز" در محور قوچان از سوی اورژانس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای این منطقه اعلام شد، گفت: با توجه به نوع گزارش دریافتی مبنی بر برخورد چندین دستگاه وسیله‌نقلیه، چهار تیم امدادی شامل 12 امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور امدادگران در صحنه حادثه مشخص شد که یک دستگاه تریلر با یک دستگاه اتوبوس و سه دستگاه سواری پراید برخورد کرده است، گفت: امدادگران عملیات رهاسازی محبوس‌شدگان را آغاز و 15 تن را از مرگ حتمی نجات دادند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه این حادثه 25 مصدوم بر جای گذاشت که جملگی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: در این حادثه 30 تن دچار حادثه‌دیدگی شدند که 25 تن از آنان مصدوم شده بودند.

همچنین بنابر اعلام پلیس‌راه استان خراسان‌رضوی، بر اثر تصادف بین یک دستگاه تریلر هوو، یک دستگاه اتوبوس بنز و سه دستگاه سواری پراید در کیلومتر 30 جاده قوچان به درگز، هشت تن کشته شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را بروز نقص فنی حادث در سیستم ترمز تریلر هوو اعلام کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها