کد خبر: ۱۸۱۶۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۱ آبان ۱۳۹۲
سایت مشیبل خبر داد؛
گرداننده این سایت هنوز مشخص نیست اما تبلیغات آن در صفحه توییتر دکتر حسن روحانی موجود بوده و دامین آن متعلق به شخصی با نام حسین حمیدی زارع می‌باشد. این سایت به روشنی تلاش دارد تا اطلاعاتی را راجع به برنامه هسته‌ای ایران در اختیار عموم قرار دهد.
به گزارش 598 به نقل از مشرق- سایت تحلیلی خبری مشیبل (mashable) در واکنش به راه اندازی سایتی در پشتیبانی از برنامه هسته ای کشورمان نوشت: در حالی که دیپلمات‌های ایرانی و غربی در ژنو در حال مذاکره برای معامله بودند، یک وب‌سایت انگلیسی زبان در روز جمعه برای حمایت از برنامه‌ هسته‌ای ایران به وجود آمد. سایت جدید «انرژی اتمی» با طراحی خوب به ارائه اطلاعات درباره تاریخ تلاش‌های هسته‌ای ایران و جنبه‌های قانونی آن می‌کند.



نویسنده این سایت هنوز مشخص نیست اما تبلیغات آن در صفحه توییتر حسن روحانی موجود بوده و دامین آن متعلق به شخصی با نام حسین حمیدی زارع می‌باشد. این سایت به روشنی تلاش دارد تا اطلاعاتی را راجع به برنامه هسته‌ای ایران در اختیار عموم قرار دهد.
این سایت در روز جمعه برای چند ساعت از کار افتاد که مدیر آن دلیل این امر را تعداد زیاد بازدیدکنندگان عنوان کرده است.
حضور بسیار زیاد رسانه‌ای حسن روحانی در توییتر و و جاهای دیگر و از جمله تماس تلفنی وی با اوباما نشان دهنده‌ تلاش‌های او برای ارتباط با دنیاست. و اکنون اگر دولت ایران پشت این سایت باشد این هم نشانه‌ای برای ارتباط باکشورهای غربی است.
آدرس سایت انرژی هسته ای  http://nuclearenergy.ir است.
این سایت از بخشهای مختلفی تشکیل شده و تاریخچه و مذاکرات پیشین ایران در زمینه هسته ای را منتشر کرده است.






گام های برنامه هسته ای ایران در یک نگاه





تاسیسات اتمی ایران در یک نگاه



مذاکره کنندگان ارشد اتمی ایران از ابتدا تاکنون

اگر چه این سایت مرجع در زمینه مباحث هسته ای ایران به زبان انگلیسی باید سالها پیش برای مقابله با دروغ پردازی رسانه ها و مقامات غربی راه اندازی می شد با این حال ورود آن را به عرصه اطلاع رسانی به فال نیک می گیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها