کد خبر: ۱۸۱۶۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۱ آبان ۱۳۹۲
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت گفت: مطمئن باشید من به فولاد خواهم پیوست و هیچ تیم دیگری را انتخاب نمی‌کنم.

سوشا مکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود او احتمال دارد به یکی از تیم‌های راه آهن و یا مس بپیوندند اظهار داشت: این مسئله حرف جدیدی نیست، در گذشته هم چنین پیشنهادهایی مطرح بود اما شک نکنید که من به فولاد خواهم رفت، اگر قرار بود این ریسک را انجام دهم و به تیم دیگری بپیوندم صد در صد در همین نفت می‌ماندم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نفت علاقمند به ماندن او هستند یاد آور شد: مسئولان نفت دوست دارند که من در تیم بمانم، شاید پس از رفتن من هم دنبال این باشند که یک دروازه بان مطمئن بیاورند، حالا دیگر در این باره باید خود مسئولان نفت تصمیم بگیرند، در هر صورت من تصمیم گرفتم با توجه به حضور احمد سجادی و حسین فرکی به فولاد بروم و صلاح خود را در این دانستم. با توجه به اینکه 6 ماه تا جام جهانی باقیمانده است، تصمیم گرفتم که به جایی بروم که آرامش داشته باشم.

دروازه بان نفت در مورد اینکه چرا مسئولان رضایت‌نامه او را صادر نمی‌کنند، گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد، ما از ابتدا هم در نفت روی مسائل کاغذی توجهی نمی کردیم، من روی قول یکی از مسئولان حساب باز کردم که او هم با مسئولان فولاد صحبت کرده و صد در صد من از شنبه با این تیم راهی کیش می‌شوم.

وی افزود: فکر می‌کنم در این تعطیلات مدیر عامل باشگاه به شهرش سفر کرده و پس از تاسوعا و عاشورا رضایتنامه‌ام صادر خواهد شد. مطمئن باشید که من به جز فولاد به هیچ تیم دیگری نمی‌روم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها