کد خبر: ۱۸۱۶۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۱ آبان ۱۳۹۲
حفظ امنیت جانی و آرامش محیط لازمه خدمت رسانی مناسب به مردم در مراکز بهداشتی و درمانی است و در این زمینه باید اقدام مقتضی صورت گیرد.

به گزارش 598 به نقل از سرویس حوادث جام نیوز؛رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال خبر درگیری همراهان یک بیمار بستری در بخش اطفال بیمارستان امام خمینی (ره) با کادر پرستاری و مصدوم شدن یک پرستار را تایید کرد .


ایرنا نوشت: دکتر صالح صالحی روز یکشنبه گفت: چندی پیش در حالی که کادر پرستاری بیمارستان خلخال مشغول رسیدگی به حال یک بیمار بستری در بخش اطفال بودند همراهان این بیمار به کادر پرستاری حمله کرده و یکی از پرستاران را مورد ضرب و شتم فیزیکی قرار داده اند.


وی اضافه کرد : مدیر بیمارستان نیز که برای بررسی موضوع و ایجاد آرامش در بخش اطفال حضور یافته بود مورد فحاشی همراهان بیمار قرار گرفت و همراهان بیمار با وی نیز درگیر شدند.


وی اظهار کرد: درگیری همراهان بیمار با کادر پرستاری و مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال با دخالت پلیس و حضور ماموران انتظامی در محل خاتمه یافت ولی شکایتی علیه افراد خاطی و بر هم زنندگان نظم بیمارستان تحویل مقام های قضایی شهرستان شد.


او افزود: با توجه به این که درگیری و حمله همراهان بیمار به کادر پرستاری بیمارستان توسط دوربین های مدار بسته ضبط شده ، انتظار می رود برخورد قاطعی با افراد خاطی از طریق مقامات قضایی شهرستان انجام شود تا زمینه وجود امنیت جانی و داشتن آرامش خاطر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر و مناسب تر به بیماران برای کادر پزشکی و پرستاری این بیمارستان فراهم شود.


صالحی تاکید کرد که حفظ امنیت جانی و آرامش محیط لازمه خدمت رسانی مناسب به مردم در مراکز بهداشتی و درمانی است و در این زمینه باید اقدام مقتضی صورت گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها