کد خبر: ۱۸۱۴۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۱ آبان ۱۳۹۲
با استقبال مشتریان از خدمات نوین بانکی
بانک صادرات ایران به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین تا پایان نیمه اول آبان ماه امسال بیش از 36 میلیون و 880 هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر نموده است.

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران اين بانك در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام  نموده و بر اين اساس تا پايان نيمه اول آبان ماه 92،بيش از 36 ميليون و 880 هزارکارت صادر و تحويل مشتريان نموده است که از اين تعداد،بيش از25 ميليون و 457 هزار کارت مربوط به سپهر كارت هاي صادره ميباشد.

اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليت‌هاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاه‌‌هاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاه‌هاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم مي‌سازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

  گفتني است دارندگان سپهرکارت‌ها مي‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌هاي خودپرداز، خدمت  پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک  صداي سپهر (09602)، پايانه‌هاي فروش نصب شده در فروشگاه‌هاي معتبر سراسر کشور و دستگاه‌هاي کارتخوان شعب استفاده نمايند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها