کد خبر: ۱۸۱۳۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
سرمربي جالوروسي پس از توقف تيمش مقابل ساسولو گفت: بايد از موقعيت‌هايي که در 20 دقيقه پاياني بازي داشتيم بهتر استفاده مي‌کرديم و کار حريف را يکسره مي‌کرديم.
تيم فوتبال رم شب گذشته (يکشنبه) در هفته دوازدهم سري A ايتاليا با نتيجه تساوي يک بر يک مقابل ساسولو متوقف شد تا تيم‌هاي مدعي فاصله‌شان با جالوروسي را به حداقل ممکن برسانند.

به نقل از تسنيم،رودي گارسيا، سرمربي تيم فوتبال رم پس از اتمام اين بازي به شبکه تلويزيوني «اسکاي اسپورت» ايتاليا گفت: وقتي تيم نتواند گل دوم را به حريف بزند هر اتفاقي ممکن است رخ دهد و همانطور که ديديد روي بدشانسي و يک غافلگيري دروازه‌مان در لحظات پاياني بازي باز شد. وقتي يک بر صفر از ساسولو پيش بوديم نبايد فکر مي‌کرديم که نتيجه به دست آمده نتيجه مطمئني است.

وي افزود: به هر حال بازي تمام شد و مي‌توانيم بگوئيم که در نيمه دوم عملکرد بهتري نسبت به نيمه نخست داشتيم و همچنان صدرنشين سري A هستيم. نکته‌اي که خيلي براي من حائز اهميت است، فوتبال خوبي است که ارائه مي‌دهيم، چون همين مسئله باعث مي‌شود تا در بازي‌هاي آينده به پيروزي برسيم.

سرمربي فرانسوي جالوروسي تصريح کرد: ساسولو تنها يک موقعيت گل جدي داشت و آن هم روي اشتباه خودمان به وجود آمد ولي با اين حال به آنها بابت تلاشي که در انتهاي بازي براي گرفتن امتياز داشتند، بايد تبريک گفت. ما بايد کار آنها را پيش از اينکه بازي به تساوي کشيده مي‌شد تمام مي‌کرديم و از فرصت‌هايي که در 20 دقيقه آخر بازي نصيب‌مان شد بيشتر استفاده مي‌کرديم. البته اينکه 2 امتياز اين بازي را از دست داديم جاي تاسف دارد ولي من به تيم خود ايمان دارم و مطمئنم که رم مي‌تواند به روند رو به رشدش ادامه دهد.

گارسيا که همچنان بازيکناني چون فرانچسکو توتي، گروينيو و ماتيا دسترو را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد، اظهار داشت: اميدوارم مارکو بورليو آسيب جدي نديده باشد، چون در حال حاضر تمامي مصدومان ما از خط حمله هستند. همچنين اميدوارم بورليو و گروينيو در فاصله برگزاري بازي‌هاي ملي به صددرصد آمادگي خود برسند. با وجود اينکه توتي هم دويدن را شروع کرده است ولي براي بازگشت او به ميادين هم کمي زود است.

سرمربي 49 ساله رمي‌ها در خصوص هافبک صربستاني تيمش هم خاطرنشان کرد: آدام لياجيچ بازيکني مستعد است که در ديدار مقابل ساسولو موقعيت‌هاي خيلي خطرناکي خلق کرد ولي شانس گلزني پيدا نکرد. او سخت تلاش مي‌کند و در آينده هم بهتر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها