کد خبر: ۱۸۱۳۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال نفت تهران گفت: من با باشگاه نفت قرارداد دارم اما طبق صحبت‌هايي انجام شده، رضايت‌نامه بدهند قرمزپوش مي‌شوم.
رضا نوروزي در خصوص آخرين وضعيت پيوستنش به پرسپوليس اظهار داشت: همان‌طور که شما و همه مي‌دانند من با باشگاه نفت قرارداد دارم و بايد با صبر و حوصله کنم تا ببينم چه تصميمي براي آينده من مي‌گيرند.

به گزارش فارس،وي افزود: هرگز عجله نمي‌کنم و آينده‌ام در دستان مسئولان نفت است تا باشگاه پس از صحبت‌هايش با پرسپوليسي‌ها تصميم بگيرد. اگر توافق نهايي شود و رضايت‌نامه‌ام را بدهند با تصميم باشگاه پرسپوليسي مي‌شوم. من نمي‌خواهم تصميمي بگيريم که خدايي ناکرده ضرر کنم اما دوست دارم به پرسپوليس بروم.

مهاجم تيم نفت تهران در پاسخ به سؤالي که آيا با مسئولان نفت صحبت داشته‌اي يا خير؟ گفت: بله، با مسئولان نفت راجع به حضورم در پرسپوليس حرف زدم که آنها گفتند هر چه صلاح باشد آن را انجام مي‌دهند. نفتي‌ها گفتند اول صلاح خودت براي ما مهم است و بعد باشگاه که به نظرم تا دو روز آينده تکليفم را روشن کنند.

نوروزي در پاسخ به سؤالي که آيا با رويانيان صحبتي داشتي يا خير؟ گفت: اجازه بدهيد حرفي نزنم. باشگاه با آقاي رويانيان حرفه زده است و انشاء الله بايد ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد. بالاخره حضور در پرسپوليس افتخار هر بازيکني است اما من با نفت قرارداد دارم و رضايت‌نامه بگيرم و توافقات لازم انجام شود پرسپوليسي مي‌شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها