کد خبر: ۱۸۱۳۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
ميرشاد ماجدي و سعيد شيريني عصر امروز در کميته‌انضباطي حاضر شدند و با رييس اين کميته ديدار کردند.
سرپرست استقلال در خصوص اين جلسه اظهار کرد: در اين نشست آقاي حسن‌زاده، رئيس کميته‌انضباطي از سرپرست‌هاي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس خواستند فحاشي‌هايي که عليه دو تيم در ورزشگاه توسط تماشاگران صورت گرفته، پايان پيدا کند. ما هم پاسخ داديم که اگر کاري از دست‌مان بربيايد انجام مي‌دهيم اما اين مسئله در اختيار باشگاه‌ها نيست و کنترل اين همه تماشاگر از عهده باشگاه‌ها برنمي‌آيد و بهتر اين است که از طريق نيروهاي امنيتي هواداران حاضردر ورزشگاه کنترل شوند تا شاهد جوي سالم‌تر در استاديوم‌ها باشيم.

ماجدي در ادامه گفت‌وگو با سايت باشگاه استقلال افزود: بنده پيشنهادم اين بود که به جاي اينکه در بعضي برنامه‌هاي ورزشي اينقدر هتک‌حرمت و توهين صورت بگيرد، به مسائل اخلاقي و توسعه فرهنگ بپردازند تا بتوانند تاثيرات مثبتي را در جامعه داشته باشند. در حال حاضر هم ما حداکثر کاري که مي‌توانيم انجام بدهيم اين است که از ليدرهاي‌مان بخواهيم حواس‌شان به فحاشي عده‌اي تماشاگر باشد، اما همان‌طور که گفتم اين مسئله بهتر است توسط نيروهاي امنيتي کنترل شود ضمن اينکه برنامه‌هاي فرهنگي مناسبي هم از سوي تلويزيون پخش شود تا همگي بتوانيم به سالم‌سازي جو استاديوم‌ها کمک کنيم.

ماجدي در خصوص روبه‌رو شدن با سرپرست پرسپوليس در اين جلسه گفت: من و آقاي شيريني با هم مشکلي نداريم و ايشان براي من قابل‌احترام هستند اما بنده هرجا که به نام استقلال بخواهد لطمه بخورد از حق تيم دفاع مي‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها