کد خبر: ۱۸۱۱۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
پرونده پزشکی مهاجم جدید استقلال پر از ابهام است و دور از ذهن نیست که استقلالی ها نیز مانند باشگاه الزمالک مصر از عقد قرارداد با این مهاجم منصرف بشوند.

598، بازیکن جدیدی که استقلال جذب کرده به شدت توی ذوق می زند. بازیکنی که در نیم فصل نخست لیگ سیزدهم حتی یک بازی 90 دقیقه ای هم برای داماش انجام نداده و گلی هم به ثمر نرسانده است.

 

بوکر کبه که به نظر می رسد به خاطر گلی که فصل قبل به استقلال زد و البته سفارش های عابدینی به مربیان و مسئولان باشگاه استقلال به جمع آبی ها اضافه شده است.

 

استقلالی ها اما هنوز به طور رسمی مرتکب چنین تصمیم سوال برانگیز و حاشیه سازی نشده اند و قرارداد این بازیکن بورکینافاسویی را در هیات فوتبال استان تهران ثبت نکرده اند. بنابراین فرصت برای فسخ قرارداد با کبه وجود دارد و این طور که به نظر می رسد جریانی در باشگاه استقلال می کوشد امیرقلعه نویی را به خاطر جذب این بازیکن منصرف کند.

 

دلیل هم کاملا روشن و واضح است. پرونده پزشکی کبه خبر از مصدومیت های پی در پی این بازیکن می دهد. کبه با مشکلات عدیده ای از ناحیه زانو رو به رو است و به همین دلیل تیم الزمالک مصر این بازیکن را به خدمت نگرفت.

 

مصری ها ترسیدند کبه، بازیکنی که این اندازه پرونده پزشکی اش مبهم است را به خدمت بگیرند. البته دروغی که مدیربرنامه های کبه به مصری ها گفته بود نیز در ناکام ماندن این بازیکن برای پیوستن به الزمالک بسیار موثر بود و در نهایت این بازیکن را نخواستند.

 

حالا استقلالی ها هم برای ثبت قرارداد این بازیکن مردد شده اند و نقطه مشترک از همین پرونده پزشکی نشات می گیرد که نزدیکان به امیرقلعه نویی می کوشند او را از جذب این بازیکن منصرف کنند و به هر شکل ممکن رای اش را بزنند.

 

بنابراین باید از این خبر پرده برداشت که احتمال فسخ قرارداد کبه با استقلال وجود دارد. بازیکنی که حتی در ترکیب اصلی تیم داماش هم جایی نداشت!

قدس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها