کد خبر: ۱۸۱۰۳۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، پيشکسوتان ميلان با ارسال نامه‌اي به محمد رويانيان متن قرارداد پيشنهادي براي برگزاري بازي ستارگان ميلان را ارسال کردند.

در پي مذاکرات محمد رويانيان با فرانکو باره‌سي در تهران و ميلان و همچنين مکاتبات و رايزني‌هايي که در يک ماه اخير صورت گرفته، قرار است دو تيم ستارگان پرسپوليس و ميلان در تاريخ هفتم آذر ماه در يک بازي خيريه به مصاف يکديگر بروند.

در اين راستا شب گذشته فرم قرارداد پيشنهادي از سوي ميلاني‌ها براي محمد رويانيان ارسال شد که در اين قرارداد، نام 17 بازيکن که حضورشان براي بازي و سفر به تهران قطعي شده است، ديده مي‌شود. در ميان اين 17 بازيکن، چند ستاره بين‌المللي و مطرح جهاني نيز حضور دارند.

در اين ارتباط قرار بود بهروز منتقمي، قائم مقام باشگاه، حميد استيلي مدير عامل شرکت پيشکسوتان و حسين قدوسي مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس براي عقد قرارداد نهايي عازم ايتاليا شوند که با توجه به ذيق وقت و طولاني بودن زمان صدور رواديد، مقرر شد قائم مقام باشگاه و حميد استيلي با توجه به دارا بودن رواديد شينگن براي عقد قرارداد نهايي در پايان هفته جاري عازم ايتاليا شوند.

در اين راستا، همچنين محمد رويانيان براي تامين منابع مالي، امروز نيز مذاکراتي داشته است. مدير عامل باشگاه پرسپوليس منابع مالي اين بازي را تامين کرده است. به گونه‌اي که برگزاري اين بازي دوستانه هيچ هزينه‌اي را به باشگاه تحميل نخواهد کرد و قرار است در يک کنفرانس خبري، چگونگي تامين منابع مالي به اطلاع هواداران و افکار عمومي برسد تا به طور شفاف و کامل در جريان تلاش‌هاي صورت گرفته قرار بگيرند.

محمد رويانيان همچنين قصد دارد پس از عقد قرارداد نهايي با ستارگان ميلان، براي انتخاب تيم ستارگان فوتبال پرسپوليس، جلساتي را با پيشکسوتان باشگاه برگزار کند و در حال حاضر هيچ تصميمي اتخاذ نشده و در پي آن، اقدامي هم صورت نگرفته و تيمي انتخاب نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها