کد خبر: ۱۸۱۰۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
حميد زيني زاده در خصوص بازي اين تيم مقابل استقلال، اظهار کرد: ديدار حساسي بود و آخرين بازي‌مان در نيم فصل اول ليگ برتر را برگزار کرديم و اگر امتياز لازم را کسب مي‌کرديم قطعا تيم اول نيم فصل مي‌شديم، ولي اين اتفاق رخ نداد و توانستيم يک امتياز را کسب کنيم.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: تيم ما از نظر فني، فوتبال خيلي خوب و قابل قبولي را ارائه داد و اميدوارم در نيم فصل دوم از مجموع 45 امتياز، بتوانيم عملکرد خوبي داشته باشيم.

زيني زاده در خصوص برنامه هاي اين تيم در تعطيلات نيم فصل، گفت: از امروز جلسات متعددي تشکيل خواهيم داد. در خصوص بازيکناني که بايد جذب شوند و بدانيم که آيا برگزاري اردو امکان پذير است يا خير، زيرا تعدادي از بازيکنانمان در اردوهاي تيم ملي بزرگسالان، جوانان و زير 21 سال خواهند بود که بايد جمع بندي کنيم و ببينيم آيا مي‌شود با اين تعداد نفرات اردوي برگزار کنيم يا نه.

وي در خصوص اين که چند بازيکن جذب تيم خواهند شد، بيان کرد: پيگير هستيم در خط هافبک و فوروارد بازيکنان جديدي را جذب کنيم و ضعفمان را پوشش دهيم. مذاکراتمان را از امروز شروع ‌کرده‌ايم و بايد ببينيم که کدام بازيکنان را مي‌توانيم جذب کنيم. تمام تلاشمان را به کار خواهيم بست تا از حداکثرها استفاده کنيم و ليستمان کامل شود.

زيني زاده در خصوص که آيا اين تيم ليست مازادي خواهد داشت يا خير؟ بيان کرد: ان‌شاءالله آقاي جلالي به زودي اعلام خواهند کرد که آيا ليست مازادي داريم يا خير؟ و چه بازيکناني را شامل مي‌شود.

‌مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز در خصوص عملکرد مجيد جلالي، اظهار کرد: ما از عملکرد آقاي جلالي راضي هستيم. امتيازات و رده تيم در جدول رده‌بندي نشان مي‌دهد که نتايج مطلوبي را کسب ‌کرده‌ايم. ان‌شاالله از اين به بعد نيز نتايج خوبي خواهيم گرفت.

وي ادامه داد: قطعا تکليف قهرمان ليگ برتر در پايان فصل مشخص خواهد شد. حاصل امتيازي تيم‌هاي صدر جدول نشان مي‌دهد که از گردونه عقب نيستيم و رقيب جدي براي رقباي ديگر هستيم و اين موضوع باعث شده است که بازي‌هاي ليگ گرمتر و جذاب برگزار شود.

زيني زاده در خصوص اين که آيا از عملکرد تيمش در طول فصل رضايت دارد يا خير؟ بيان کرد: نتايجمان در جدول نشان مي‌دهد که عملکرد خوبي داشته‌ايم و اميدوارم هوادارانمان نيز از اين نتايج راضي باشند و عملکردمان در بازي استقلال و ساير بازي‌ها نشان مي‌دهد که کيفيت فني ديدارهاي‌مان رفته‌رفته بهتر مي‌شود و اميدوارم که هواداران حداکثر لذت را از اين بازي‌ها ببرند.

‌مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز درباره وضعيت مالي اين باشگاه، بيان کرد: ما مذاکراتي را انجام مي‌دهيم تا پشتيباني‌ها همانند نيم فصل اول ادامه داشته باشد تا در ادامه مشکلي نداشته باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها