کد خبر: ۱۸۰۹۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
رمزگشایی از مهم‌ترین جمله جادوگر نشان می دهد که کریمی چرا به سردار مشکوک است؟

598، «آدم گاهی اوقات واقعا به بعضی مسایل شک می‌کند»؛ این بخشی از مصاحبه نسبتا تند علی کریمی علیه مدیران باشگاه پرسپولیس بود که در اقدامی هماهنگ از سوی دایی و رویانیان بدون جواب باقی ماند.

 

در تازه‌ترین اظهارات جادوگر، تقریبا هیچ نقطه ابهامی وجود نداشت و او طبق معمول همه چیز را شفاف گفت، غیر از همین یک جمله که ظاهرا نیاز به تعمق بیشتری دارد.

 

رمزگشایی از این جمله البته نباید کار چندان سختی باشد. کافی است به یاد بیاوریم کریمی عبارت مزبور را زمانی به کار برده که مشغول صحبت در مورد رویانیان بوده است.

 

او در واکنش به موضوع دعوت احتمالی از فرهاد مجیدی برای حضور در بازی با ستارگان میلان این جمله را به زبان آورده و پس از آن خداحافظی غریبانه مهدی مهدوی‌کیا را یادآوری کرده است.

 

به نظر می‌رسد منظور کریمی از «شک»، ابراز تردید در مورد پرسپولیسی بودن رویانیان بوده است. از مدت ها پیش در محافل خبری گمانه‌زنی‌های زیادی شکل گرفته در مورد اینکه مدیرعامل کنونی سرخپوشان سابقا هوادار سرسخت استقلال بوده است.

 

مقارن شدن این شایعات با حضور سردار در ورزشگاه آزادی برای حمایت از آبی‌ها برابر بوریرام و نیز پیشنهادات متعدد او به هفت بازیکن تیم حریف باعث شد تا حدس و گمان‌ها در این مورد رنگ و بوی جدی‌تری به خودشان بگیرند.

 

حالا هم به نظر می‌رسد مقصود شماره هشت از جملات دو پهلویش همین بوده باشد؛ جایی که رویانیان چندی قبل از عدم دعوت از کریمی برای این بازی سخن گفت و پس از آن فرهاد مجیدی را برای شرکت در این مسابقه به جمع پرسپولیسی‌ها فراخواند!

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها