کد خبر: ۱۸۰۶۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
کاپیتان ملوان روحیه مناسبی دارد و حمایت هواداران را مهم ترین عامل نتایج مناسب این روزهای ملوان می‌داند.

مازیار زارع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، در ابتدا درباره دعوت مجددش به تیم ملی گفت: می‌خواهم از مردم شهرم که بعد از جریاناتی که در بازی سایپا افتاد و فوق العاده ملوان را حمایت کردند تشکر کنم. از بازی نفت تهران که 90 دقیقه تیم را سرپا تشویق کردند این روند آغاز شد و تا به امروز ادامه داشته است و اصلی‌ترین عامل روند رو به رشد ملوان بودند. واقعا سکوهای انزلی مانند گذشته یکپارچه شده و عالی تیم را حمایت می‌کنند که جا دارد از همه هواداران تشکر کنم. ممنونم از همه هواداران ملوان که به من لطف داشتند و تبریک گفتند.

وی درباره دعوتش به تیم ملی گفت: آخرین باری که به تیم ملی دعوت شدم به حدود یک سال پیش بر می گردد که پیش از مسابقات غرب آسیا از ناحیه رباط خارجی دچار آسیب دیدگی شدم و متاسفانه دیگر به تیم ملی دعوت نشدم و خوشحالم که باز هم می‌توانم در خدمت تیم ملی کشورم باشم. من در این سالها زیاد در تیم ملی بودم اما این بار دعوتم از ملوان به تیم ملی طعم ویژه‌ای داشت. در تیم ملی مدافع وسط هستم، مشکلی هم بابت این موضوع ندارم. پیش از این هم دو بار مقابل تونس و فلسطین در این پست برای تیم ملی بازی کرده‌ام و آقای کی‌روش هم از عملکردم راضی بودند. دعوت من بیش از هرچیز به علت روند رو به رشد تیم ما بود و عملکردی که سایر بازیکنان داشتند و به من کمک کردند تا بهترین بازیهایم را ارائه دهم.

وی درباره تغییر شرایطش در این فصل گفت: مهمترین عامل تغییر تفکراتم بود. در واقع با مشورت هایی که داشتم و صحبت هایی که به خصوص پدرم و همسرم با من انجام دادند سعی کردم تفکراتم را تغییر دهم و جور دیگری به فوتبال نگاه کنم، به همین دلیل پیش از اینکه به تمرینات ملوان اضافه شوم روزی سه جلسه به سختی تمرین می‌کردم. در تابستان و وزن زیادی کم کردم و سپس با حضور در تمرینات و بدنسازی ویژه‌ای که دراگان در نظر گرفته بود به شرایط ایده آل رسیدم و خوشحالم که توانسته ام نظر مثبت هواداران را جلب کنم، البته هنوز اتفاقی نیافتاده و راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما باید هر روز بهتر شویم.

زارع تصریح کرد: باید واقعیت‌ها را گفت. دراگان مربی بسیار خوبی است و به علاوه دانش بالایی که دارد رابطه بسیار خوب و نزدیکی با بازیکنان برقرار می کند. در واقع ما در این چند هفته مزد تمرینات‌مان در طول فصل را گرفتیم و نشان دادیم که می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. در این نتایج برد مقابل گسترش فولاد بسیار مهم بود. زمانی که تیم بسیار تحت فشار بود با یک گل عقب افتاد اما در نیمه دوم به بازی برگشت و پیروز شد و سپس سپاهان را نیز در اصفهان شکست داد. هر دوی این بردها بسیار حیاتی بودند و به بازگشت ملوان کمک کردند که اتفاقا من در این دو بازی حضور نداشتم.

کاپیتان ملوان گفت: باز هم از همه هوادارانمان تشکر می‌کنم که حمایت ویژه‌ای از ما در این مدت داشتند و مهمترین عامل کسب نتایج خوب ملوان بودند. امیدوارم بعد از امتیاز گرفتن از استقلال بتوانیم در 3 بازی خانگی‌مان حداکثر امتیازها را بگیریم که به هیچ وجه دور از دسترس نیست. ما هنوز کار خاصی انجام ندادیم و فقط خوشحالم که در نیم فصل و در زمان خوبی آرامش به تیم ما بازگشت. حالا وقتش است که نتایج خوبی بگیریم.

زارع افزود: یک خواسته هم از هواداران دارم که در این چند بازی بیشتر استادیوم را شلوغ کنند تا سکوهای خالی کمتر باشد. مطمئنا آنها پشیمان نخواهند شد. آخرین حرفم نیز با مسئولان است که خواهش می کنم به وضعیت مالی تیم رسیدگی کنند. واقعا مشکلات مالی شدیدی داریم. بازیکنان صبوری کرده‌اند که تاکنون چیزی نگفته‌اند اما من به عنوان کاپیتان تیم وظیفه دارم حرفهایشان را بگویم. خود من در حالی که نیم فصل است کمتر از 20 درصد قراردادم را دریافت کرده ام. امیدوارم مسئولان نگذارند وضعیت از این بدتر شود و حداقل نیم فصل کمی به بازیکنان برسند. وضعیت چمن استادیوم انزلی نیز هر روز بدتر می شود. امیدوارم رسیدگی شود تا بعد از 4 ، 5 سال که چمن خوبی داشتیم دوباره در زمین گل آلود بازی نکنیم زیرا بازی ملوان روی زمین است و نیاز به یک زمین خوب دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها