کد خبر: ۱۸۰۴۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
هافبک ملی پوش استقلال گفت: «در اين روزها كه من به تمرين استقلال نرفتم بعضي‌ها سعي كردند من را از باشگاه استقلال دور كنند.»

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، آندو تیموریان در شرایطی به تمرین استقلال بازخواهد گشت که این‌بار حمایت علی فتح الله زاده مدیرعامل آبی‌پوشان هم پشت سر خود دارد. آندو پس از حضور در دفتر باشگاه استقلال و صلح با مدیرعامل درباره این جمله امیر قلعه‌نویی که بامعرفت‌ها تیمشان را تنها نمی‌گذارند واکنش نشان داده و البته حرفش هم چندان بی‌منطق نیست.

 

آندو در این‌باره توجه طرفداران استقلال را به تعهدات باشگاه به بازیکن جلب می‌کند و می‌گوید: همه چیز دو طرفه است و البته حق با اوست چرا که باشگاه استقلال عموما چندان متعهد به پرداخت قرارداد بازیکنانش نیست و همواره مشکلاتی از این دست آبی‌پوشان را تهدید کرده که همین مسئله تحلیلی برای تقویت تیم در نیم فصل دوم است.

 

آندو پس از بازگشت توضيحاتي درباره دليل غيبتش درتمرينات مي‌دهد: «برادرم مصاحبه‌اي كرده بود كه در آن دلايل غيبتم در تمرينات كاملا گفته شد. ضمن اينكه اگر محروم نبودم باز هم در تمرينات استقلال شركت مي‌كردم چون هميشه به تعهدي كه دارم پايبندم.»

 

وی افزود: «در اين روزها كه من به تمرين استقلال نرفتم بعضي‌ها سعي كردند من را از باشگاه استقلال دور كنند اما واقعيت اين است كه من استقلال را دوست دارم و با اينكه هنوز پولي از باشگاه نگرفته‌ام به تمرينات برگشته ام. مطمئنا اگر معرفت نداشتم دوباره به تمرينات برنمي‌گشتم. ما بازي حساسي با تراكتورسازي تبريز داريم و من دوست نداشتم در اين شرايط تيم را تنها بگذارم. مسئولان باشگاه هم قول داده طبق قراردادي كه من با آنها امضا كرده‌ام پولم را بدهند. من هم منتظرم كه آنها به وعده‌شان عمل كنند.»

 

تيموريان درباره اينكه چه زمان باشگاه مابقي پولش را مي‌دهد گفت: «گفته‌اند بايد وزير مشخص بشود من هم منتظرم تا اين اتفاق رخ دهد و به پولم برسم. حقيقت اين است كه بازيكنان روي قراردادهايي كه با باشگاه مي‌بندند حساب مي‌كنند. در اروپا كه بودم پرداخت‌ها يك روز اين طرف و آن طرف نمي‌شد. به همين دليل بازيكنان با حواس جمع فوتبال بازي مي‌كردند. متاسفانه در فوتبال ايران هنوز باشگاه بزرگي مثل استقلال در پرداخت حقوق بازيكنانش با مشكل روبرو است. اميدوارم اين مشكلات كه سد راه پيشرفت تيم‌هاي پرتماشاگر است از ريشه حل بشود و شاهد اين وضعيت نباشيم.»

 

از آندو درباره تقابل استقلال با تراكتورسازي هم پرسيديم كه او گفت: «هرتيمي از تك موقعيت‌ها استفاده كند برنده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها