کد خبر: ۱۸۰۴۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
ممکن است سرمربی پرسپولیس برای جلوگیری از تنش های بیشتر شماره 10 قرمز را بایگانی کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ پس از جدایی غلامرضا رضایی از پرسپولیس بحث دنباله داری در خصوص صاحب جدید پیراهن شماره 10 این باشگاه در میان بازیکنان سرخپوش درگرفته است.

 

فوتبالیست ها طبق یک رسم قدیمی علاقه زیادی به پیراهن شماره 10 دارند و برای بدست آوردن آن سر و دست می شکنند.

 

اولین خبر این بود که محسن مسلمان پس از قرمزپوش شدن در نیم فصل در کنار این پیراهن عکس یادگاری می اندازد اما انتشار این خبر باعث شد بازیکنان فعلی پرسپولیس موضع بگیرند و شماره 10 را حق کسانی بدانند که سابقه بیشتری در باشگاه دارند.

 

پیام صادقیان اولین بازیکنی بود که به طور رسمی مصاحبه کرد و گفت دوست دارد پیراهن شماره 10 را بر تن کند اما این مصاحبه هم بدون واکنش باقی نماند.

 

محمد نوری دلخوری اش بابت اینکه تازه واردهای پرسپولیس رعایت کسوت قدیمی ترها را نمی کنند به گوش جواد منافی رسانده و از او خواسته به این موضوع رسیدگی کند. نوری معتقد است بازیکنی مثل صادقیان که تازه به پرسپولیس آمده نباید مدعی پوشیدن شماره 10 شود و آن را حق خودش بداند. به این ترتیب نوری هم به جمع مدعیان پوشیدن پیراهن شماره 10 اضافه شده است.

 

از سوی دیگر حمید علی عسگر که از بازیکنان قدیمی پرسپولیس است، می خواهد پیراهن شماره 7  را از تن خارج کند. او شماره های 23  و 77 را مدنظر داشت ولی الان که شماره 10 خالی شده به آن هم فکر می کند.

 

سیدمهدی سیدصالحی بازیکن نوک تیم است و سابقه زیادی هم در لیگ برتر دارد. او هم حق خود می داند که با توجه به پستی که دارد این پیراهن را بر تن کند.

 

این اتفاقات شاید باعث شود علی دایی برای جلوگیری از بروز دودستگی در تیمش پیراهن شماره 10 را به هیچکس ندهد و آن را حداقل تا پایان فصل بایگانی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها