کد خبر: ۱۷۹۸۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
هافبک استقلال خوزستان گفت: «چون استقلال با پرسپوليس براي کسب عنوان قهرماني نيم‌فصل رقابت دارد و اميدوارم با گلزني به پرسپوليس کمکي به استقلال کرده باشم.»

598؛ ايمان مبعلي، بازيکن شوت‌زن استقلال خوزستان يکي از مهره‌هاي کليدي اين تيم در بازي با پرسپوليس محسوب مي‌شود. مبعلي که تيمش هفته گذشته باخت بدي را مقابل تراکتورسازي تجربه کرد و از جام‌حذفي هم حذف شد بازي با پرسپوليس را يکي از دشوارترين ديدارهاي تيمش پيش‌بيني مي‌کند و اميدوار است تا حداقل يک تساوي بگيرند!

 

* از بازي پرسپوليس و استقلال خوزستان به عنوان داربي کوچک ياد مي‌کنند، نظر تو چيست؟

- شايد به خاطر تقابل همنام استقلال با پرسپوليس شبيه دربي باشد اما فکر نمي‌کنم حساسيت آن به اندازه نيمي از حساسيت دربي پايتخت باشد. حساسيت و هيجان داربي تهران کشنده است!

 

* تيم شما و پرسپوليس در شرايطي کاملا متفاوت به مصاف هم مي‌روند، آن‌ها پيروز بازي ليگ و جام‌حذفي‌شان بودند و شما در بازي با تراکتورسازي و جام‌حذفي باخت بدي داشتيد!

- حتي اگر از اين لحاظ هم 2 تيم مقايسه نشوند شرايط 2 تيم کاملا متفاوت است. پرسپوليس يک تيم پرمهره و مدعي است و تيم ما با توجه به اين‌که سال اولش است که در ليگ برتر حضور دارد بيشتر به فکر کسب نتايج قابل قبول و بقا در ليگ است.

 

* پس اميدي به کسب امتياز از پرسپوليس نداريد؟

- نگفتم نااميد هستيم اما فکر مي‌کنم پيروزي دور از دسترس است و ما شايد بتوانيم يک تساوي از پرسپوليس بگيريم. اين تيم تمام ديدارهاي خانگي‌اش را با پيروزي پشت سر گذاشته و در خانه تيمي حريفش نشده است. پرسپوليس مدعي کسب عنوان قهرماني است و براي آخرين بازي نيم‌فصل انگيزه دارد.

 

* هواداران تيمتان و استقلالي‌ها روي گلزني شما حساب باز کرده‌اند، قول گلزني مي‌دهي؟

- خيلي دوست دارم دوباره به پرسپوليس گل بزنم. با اين کار هم فوتبال‌دوستان خوزستاني خوشحال مي‌شوند هم هواداران استقلال؛ چون استقلال با پرسپوليس براي کسب عنوان قهرماني نيم‌فصل رقابت دارد و اميدوارم با گلزني به پرسپوليس کمکي به استقلال کرده باشم.

 

* حالا پيش‌بيني‌ات از قهرمان نيم‌فصل چيست؟

- خب هر 3 تيم فولاد، پرسپوليس و استقلال شانس قهرماني دارند اما فکر مي‌کنم رقابت اصلي بين پرسپوليس و استقلال باشد؛ هرچند قهرماني نيم‌فصل چندان مهم نيست و به تيمي جام نمي‌دهند!

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها