کد خبر: ۱۷۹۵۵۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۱۴ آبان ۱۳۹۲

گزینه پیشنهادی برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان صبح امروز قبل از آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اعضای کمیسیون فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کرد.

طاهری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جلسات امروز کمیسیون فرهنگی گفت: قبل از آغاز جلسه علنی صبح امروز گزینه پیشنهادی رییس‌جمهوری برای پست وزارت ورزش و جوانان با اعضای کمیسیون دیداری داشت که طی آن برنامه‌های آتی خود را برای این وزارتخانه به استماع نمایندگان کمیسیون رساند.

وی در مورد جزئیات برنامه‌های مطرح شده از سوی سجادی گزینه پیشنهادی برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان، گفت: تاکید آقای سجادی بر این بود که مساله جوانان که موضوع بسیار مهمی است نباید در حاشیه قرار بگیرد و باید به آن توجه کافی صورت گیرد، همچنین ایشان به اشکالاتی که در ورزش همگانی وجود دارد، مساله تخصیص بودجه به ورزش‌های مختلف و مسائل اخلاقی و فرهنگی که ورزش ما دچار آنهاست اشاره کردند و راهکارهایی برای برخورد با این موضوعات ارائه دادند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون تا قبل از حضور گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس جلسه‌ دیگری با وی خواهد داشت یا خیر؟ گفت: از آنجا که قرار است آقای سجادی روز یکشنبه هفته آینده در صحن علنی حاضر شود، امکان برگزاری جلسه دیگری با ایشان وجود ندارد.

طاهری در مورد جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی هم توضیح داد: نجفی رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، قائم مقام و جمعی از معاونان وی در جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی حاضر شدند تا شرحی از وضع موجود و برنامه‌های آتی خود برای این سازمان را به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

در ادامه اعضای کمیسیون هم نظرات خود را در خصوص برنامه‌ها و امکانات موجود در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ارائه کردند.

نماینده مردم گرگان در مجلس در مورد جزئیات دیدار با نجفی و معاونان وی، گفت: در هر سه زمینه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین تعامل با کمیسیون و هماهنگی‌ها و حمایت‌های مورد نیاز سازمان بحث‌های خوبی در جلسه عصر امروز صورت گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها