کد خبر: ۱۷۹۳۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۱۴ آبان ۱۳۹۲
به گزارش 598، بولتن‌نیوز نوشت، رادیو فردا چندین گزارش که بیشتر به فحاشی شباهت داشت تا خبر، در انتقاد از نصب بیلبوردهای موثر و فرهنگساز صداقت آمریکایی منتشر کرد و همچنین یک سرود انقلابی با صدای زمانی آنقدر برای رادیو فردا سخت به نظر رسیده که باید برای آن خبر تیتر یک تهیه کند و به زعم خودش علیه حامد زمانی خواننده محبوب کشورمان، جوسازی رسانه‌ای کند. رادیو کذاب در خبری با عنوان "پخش دو سرود جدید ضدآمریکایی در آستانه روز ۱۳ آبان" می‌نویسد:

"در آستانه روز ۱۳ آبان که سالگرد اشغال سفارت آمریکا در تهران است، از دو سرود جدید ضدآمریکایی که توسط دو خواننده قدیم و جدید پاپ خوانده شده است، رونمایی شد. یکی از این سرودها با نام "مرگ بر آمريکا" با صدای حامد زمانی پخش شده است که به گفته این خبرگزاری، "خواننده پاپ ارزشی" است.

و بعد نوبت به اعلام ضربه‌ای که وی به خواننده آمریکایی‌صفت آن‌ها زده می‌رسد: سپس رادیو فردا به جای قرار دادن لینک سرودی که به ضرر آن‌هاست، آن را کاملاً سانسور کرده و بخش‌هایی از متن آن را فقط می‌نویسد!:

"در بخشی از متن ترانه "مرگ بر آمريکا" آمده است: مرگ بر حقوق بی‌بشر، مرگ بر تبر، مرگ بر شراره‌های شر، مرگ بر سفارت شنود، مرگ بر کودتای دور، زنده باد زندگی او، زنده باد زندگی من تو ما، يک کلام، مرگ بر آمريکا" و در حالی‌که این رادیو کذاب فراموش کرده که تا دیروز همه تحریم‌های آمریکا را به خاطر عملکرد احمدی‌‌نژاد عنوان می‌کرده، دلیل کاملاً جدیدی برای تحریم‌ها ذکر می‌کند:

"گروهی به نام دانشجويان مسلمان پيرو خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به سفارت آمریکا در تهران حمله کرده و پرسنل آن را به مدت ۴۴۴ روز به گروگان گرفتند. اين حادثه به قطع روابط سياسی و ديپلماتيک ايران و آمريکا و اعمال تحريم‌های گسترده ايالات متحده عليه ايران منجر شد".
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها