کد خبر: ۱۷۹۲۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
در پایانه مرزی تمرچین ‌و میلک در استان سیستان و بلوچستان تداوم طول صف خودروها گزارش شده است.

به گزارش 598 به نقل از فارس طبق تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری‏، سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

کل تردد ثبت شده طی 24 ساعت گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 861 تردد شمار در محورهای مواصلاتی کشور، تعداد 5 میلیون 617 هزار و 19 دستگاه وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن 8/3 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین طی 24 ساعت گذشته در محورهای برون‌شهری کشور، 20 درصد بوده است.

اوج تردد طی 24 ساعت گذشته بین ساعات 16 تا 17 کمترین تردد بین ساعات 6 الی هفت صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی ازاین موضوع می توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

آزادراه کرج – تهران، محور کرج - ماهدشت، آزادراه قزوین – کرج، محور ساوه – تهران، آزادراه کرج – قزوین، جاده مخصوص تهران – کرج و محور ساری - قائم‌شهر، پرتردد ترین جاده‌ها در 24 ساعت گذشته بوده است.

* محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه

محور شمشک-دیزین واقع در استان های البرز و تهران به دلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود است، محور شهداد-نهبندان در استان کرمان، به دلیل سیلاب، تا اطلاع ثانوی مسدود است.

* آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها

در محور کندوان مه غلیظ در منطقه آدران و در محور فیروزکوه‌ مه در گردنه گدوک و سفیددارگله گزارش شده است.

‌در محور نوشهر _ نور شدت گرفتن بارش باران،سطح محور بسیار لغزنده در مقطع رویان و سی‌سنگان گزارش شده است.

پایانه مرزی تمرچین ‌و میلک در استان سیستان و بلوچستان تداوم طول صف خودروها گزارش شده است.

خاتمه بارش باران در محورهای اصلی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان گزارش شده است.

* ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

محور خرم‌آباد - نورآباد واقع در استان لرستان، حدفاصل کیلومتر 18 تا 20 در روز دوشنبه 13 آبان ساعت 8 الی 17، به دلیل عملیات راهسازی مسدود و بدلیل زمان کوتاه اجرای عملیات، فاقد مسیر جایگزین است.

محور قم ـ گرمسار و بالعکس واقع در استان‌های سمنان، تهران و قم، با تمدید عملیات تعریض تا 30 آذر مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران، برای نقلیه سنگین، محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای کلیه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت گرمسار خواهد بود.

محور هراز مقطع واقع در استان تهران، از مورخ 8/7 تا 15/8/92، به دلیل اجرای عملیات تعریض از گالری امامزاده هاشم به سمت آبعلی، طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 16 تردد به‌طور نوبتی انجام شده و احتمال وقوع ترافیک سنگین پیش‌بینی می‌شود؛ بنابراین از هموطنان که تا روز 15 آبان، قصد سفر از استان تهران به مازندران یا بالعکس را دارند، تقاضا می‌شود حتی‌المقدور از محور فیروزکوه تردد کنند.

کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، حدفاصل کیلومتر 12 الی 13 ، واقع در استان کرمانشاه، با تمدید عملیات زیرسازی راه‌آهن غرب تا 1/10/92 روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 11 الی 14 مسدود و مسیر جایگزین، کمربندی غربی (فعلی) خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها