کد خبر: ۱۷۹۲۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
ستاره آرژانتيني خط حمله يوونتوس تاکيد کرد به هيچ عنوان به همتاي پرتغالي خود در ترکيب رئال مادريد حسادت نمي‌کند.
در آستانه ديدار‌ تيم‌هاي يوونتوس و رئال مادريد در دور چهارم از رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، کارلوس توس، مهاجم آرژانتيني بيانکونري تاکيد کرد به استعداد کريستيانو رونالدو و آمار درخشان ستاره هجومي کهکشاني‌ها غبطه نمي‌خورد.

به نقل از تسنيم، رونالدو در فصل جديد، در 15 بازي که براي رئال مادريد به ميدان رفته 15 گل به ثمر رسانده که آمار قابل قبولي محسوب مي‌شود. با اين وجود توس اين آمار را دليلي براي حسادت به هم‌تيمي پيشين خود در منچستريونايتد نمي‌داند.

توس در کنفرانس خبري پيش از ديدار فرداشب (سه‌شنبه) 2 تيم در ورزشگاه يوونتوس، اظهار داشت: رونالدو بازيکني بزرگ است اما من دليلي براي حسادت کردن به او نمي‌بينم.

توس با تاکيد بر اهميت بازي تيمش و کهکشاني‌ها براي صعود بانوي پير به دور بعدي رقابت‌ها، افزود: 3 بازي باقي‌مانده در مرحله گروهي ليگ قهرمانان، هر کدام‌شان براي ما حکم يک فينال را دارند. اميدوارم بازي يوونتوس - رئال مادريد از هر لحاظ يک بازي قابل قبول باشد. ما اين بار در استاديوم خودمان هستيم و همه هواداران 90 دقيقه حامي‌مان خواهند بود.

يوونتوس در شرايطي به مصاف رئال مادريد مي‌رود که از 3 بازي اخير خود در ليگ قهرمانان اروپا تنها 2 امتياز کسب کرده و وضعيت جالبي در گروه B ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها