کد خبر: ۱۷۸۵۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
‌امیر سرتیپ ‌نامی:
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه 13 آبان امسال به دلیل برخی شیطنت‎ها پررنگ‎تر برگزار می‎شود، گفت: آمریکایی‎ها هیچگاه خو و منش استکباری خود را از دست نداده و نخواهند داد.

امیر سرتیپ محمدحسن نامی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی جزو اصول انقلاب است و هرگز حذف نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در یوم‎الله 13 آبان با شعارهای کوبنده‎تر نسبت به سال‎های گذشته وارد صحنه می‎شوند، تصریح کرد: ما در مقابل آمریکا هیچ وقت کوتاه نمی‎آئیم مگر اینکه آمریکا بخواهد در رفتارش تغییراتی بدهد و این رفتار ثابت کند که آمریکا ثابت قدم است اما آمریکا هیچگاه منش استکباری خود را از دست نداده است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص اینکه برخی دلیل مشکلات کشور را در تحریم‎ها می‎دانند، خاطرنشان کرد: تحریم‎ها برای ایران یک نعمت بود ولی برخی می‎خواهند این مسئله را وارونه نشان دهند.

نامی در خصوص اینکه روند پروژه پارک موزه دفاع مقدس گلستان به دلیل کمبود اعتبارات رشد کندی دارد، بیان داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس نباید با عنوان پارک موزه تلقی شود چرا که آثار این مرکز زنده خواهد بود و قرار نیست که بخواهیم به گذشته مراجعه کنیم.

وی با اشاره به اینکه از محل کمک‎های ملی و استانی به پروژه دفاع مقدس گلستان کمک خواهیم کرد، گفت: استاندار مسئول توسعه پارک دفاع مقدس و یا همان مرکز فرهنگی دفاع مقدس هستند که باید تلاش شود از این ظرفیت فرهنگی به خوبی استفاده شود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تعیین تکلیف اعتبارات پروژه دفاع مقدس گلستان خبر داد و اظهار داشت: اعتبار این پروژه در نیمه دوم امسال به سرانجام و نتیجه نهایی خواهد رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها