کد خبر: ۱۷۸۴۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۱۱ آبان ۱۳۹۲

به گزارش 598 و به نقل از خبرگزاری اوج، سرپرست تیم سپاهان گفت:قرار نیست سپاهان همیشه در همه جام ها قهرمان شود و شکست هم در ذات فوتبال است.

محمد فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره اتفاقات رخ داده در تمرین تیم سپاهان در روز جمعه عنوان کرد:پیرو اعتراضاتی که بعد از شکست تیم سپاهان در بازی مقابل صنعت نفت رخ داد این بار هم برخی اعتراضات نسبت به عملکرد تیم وجود داشت که البته آنطور که برخی گزارش کردند نبود و پس از دقایقی به پایان رسید.

وی ادامه داد:اعضای تیم هم روز جمعه تمرین خوبی را سپری کردند و مشکلی در این راه وجود نداشت.البته من به افرادی که قصد حاشیه سازی داشتند هم گفتم که آنها را هوادار واقعی سپاهان نمی دانیم.هوادار واقعی سپاهان در این شرایط حساس هرگز برای تیمش حاشیه سازی نمی کند.

سرپرست سپاهان افزود:همه می دانند جام حذفی محل شگفتی هاست و ممکن است هر نتیجه ای رخ بدهد.در همه دنیا هم همین طور است.تیم های دسته های پایین تر موفق شده اند تیم های بزرگ را شکست بدهند.بنابراین باید به این اتفاقات به صورت منطقی نگاه کرد.قرار نیست سپاهان همیشه در همه جام ها قهرمان شود و شکست هم در ذات فوتبال است.بنابراین باید کاری کرد که تیم در این شرایط حمایت شود.

وی درباره درگیری فیزیکی و قمه کشی میان طرفداران حاضر در محل تمرین گفت:من چنین چیزی را ندیدم.افرادی که در تمرین حضور داشتند و ما آنها را قبلا ندیده بودیم می گفتند باید در کادر فنی تغییر و تحول صورت بگیرد.البته بیان این جمله با الفاظ رکیک هم همراه بود و به همین دلیل مشخص بود که قصد دارند اغتشاش کنند.

فرامرزی افزود:سپاهان به راهش ادامه می دهد.ما بازی های حساسی در لیگ برتر و آسیا پیش رو داریم و باید همه تمرکزمان را روی این مسابقات بگذاریم.امیدوارم در هفته های آینده رضایت خاطر هواداران واقعی سپاهان را جلب کنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها