کد خبر: ۱۷۸۴۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
وزیر امور خارجه ترکیه اتهامات درباره ارائه اطلاعات به اسرائیل در جریان حمله به یک پایگاه نظامی در نزدیکی اللاذقیه، شهر ساحلی سوریه را رد کرد.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ به نوشته روزنامه حریت، احمد داوود اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه گفت: به نظر می‌رسد برخی‌ها تلاش می‌کنند تا نشان دهند آنکارا با تل آویو همکاری کرده است، روابطی با سوریه داریم که بر مبنای یک اصل است. اما اجازه دهید واضح بگویم، دولت ترکیه همچنان با اسرائیل علیه یک کشور مسلمان همکاری نکرده و نخواهد کرد.

براساس گزارش‌های خبری، اسرائیل یک مرکز نگهداری موشک‌های ساخت روسیه را در سوریه هدف قرار داده است. این گزارش‌ها با تکیه بر رسانه‌های اسرائیل مدعی شدند که ترکیه در حمله دست داشته و اطلاعات محرمانه را برای تل آویو فاش کرده است.

داوود اوغلو گزارش‌ها را مورد انتقاد قرار داد و آن‌ها را یک "تبلیغ سیاه" خواند و گفت: این گزارش‌ها تلاش می‌کنند تا بر تلاش راستین مردم سوریه و رویکرد ترکیه سایه بیفکنند.

وزیر امور خارجه ترکیه همچنین اعلام کرد که آنکارا علیه اقدامات اینچنینی تل آویو می‌ایستد و تاکید کرد که اطلاعات درباره این حمله هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها