کد خبر: ۱۷۸۳۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
سفارت فلسطين در بيروت امروز در يك مراسم رسمي با حضور رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين و نخست‌وزير لبنان رسما افتتاح مي‌شود.
به گزارش 598 به نقل از فارس از خبرگزاري فلسطيني "سما " نوشت، پس از ارتقاي سطح نمايندگي ديپلماتيك فلسطين در بيروت، "محمود عباس " و "نجيب ميقاتي " امروز در يك مراسم رسمي پرچم فلسطين را در سفارتخانه فلسطين در بيروت به اهتزاز درمي‌آورند.

عباس در سفري دو روزه بنا به دعوت "ميشل سليمان " رئيس جمهور لبنان به بيروت سفر كرده است و اين در حالي است كه تشكيلات خودگردان تحركات ديپلماتيك خود براي جلب حمايت از به رسميت شناخته شدن كشور فلسطين در سازمان ملل در ماه سپتامبر را آغاز كرده است.

سفر عباس به بيروت پس از آن صورت گرفت كه اقدامات لازم براي ارتقاي سطح روابط ديپلماتيك بين فلسطين و لبنان صورت گرفته بود و قرار است امروز در يك مراسم رسمي سفارت فلسطين افتتاح شود.

لبنان آخرين كشور عربي بود كه پس از سوريه اعلام كرد كه كشور فلسطين را به رسميت مي‌شناسد.

عباس ديشب در مراسم افطاري كه رئيس جمهور لبنان به افتخار وي برگزار كرده بود، شركت كرد و طي سخناني در اين مراسم تاكيد كرد كه حضور آوارگان فلسطيني در لبنان موقت و تابع قانون لبنان است.

وي افزود: حضور آوارگان فلسطيني در لبنان موقت و تابع قانون لبنان است، دستيابي آنها به حقوق شهروندي براي زندگي با كرامت مطلقا به معني اسكان آنها نيست و ما قاطعانه با اصل اسكان مخالفت مي‌كنيم و خواهان تضمين حق بازگشت براي تمامي فلسطينيان هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها