کد خبر: ۱۷۸۰۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۲
مهاجم باتجربه ذوب‌آهن شايعه کم‌کاري برخي از بازيکنان اين تيم را تکذيب کرد و گفت: براي بازيکنان ذوب‌آهن آبرو و شرافت مهم‌تر از هر چيز ديگري است.
محسن بياتي‌نيا ابتدا در خصوص نتايج نه چندان خوب ذوب‌آهن در بازي‌هاي امسال گفت: زياد اهل بهانه آوردن نيستم اما آنهايي که ديد عميقي به فوتبال دارند، مي‌دانند که تيم ما با چه شرايطي وارد بازي‌ها شد. در حالي که همه تيم‌ها قبل از شروع فصل در حال استراحت بودند، ذوب‌آهن درگير پلي‌آف بود و 40 روز اضافه تمرين کرديم. اين موضوع ذهن و بدن بازيکنان را فرسوده کرد و ما براي حضور در فصل جديد ليگ برتر فقط 6 روز تمرين کرديم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: در فصل نقل‌وانتقالات هم زمان را از دست داديم و باشگاه نتوانست در اين زمينه به خواسته‌هايش برسد. هيچ بازيکني ريسک نمي‌کرد به ذوب‌آهن بيايد، چون تکليف ماندن ما در ليگ برتر مشخص نشده بود و آنها ترجيح مي‌دانند به تيم‌هاي ديگر بروند. از طرفي ما فصل گذشته با 3 مربي کار کرديم و تغييرات زياد بود و اين در حالي است که يکي از فاکتورهاي موفقيت، ثبات در کادر فني و مديريتي باشگاه است. با اين حال معتقدم با تمامي اين مشکلات نسبت به بعضي از تيم‌ها بهتر نتيجه گرفته‌ايم.

بياتي‌نيا در خصوص شايعه کم‌کاري بازيکنان ذوب‌آهن به دليل اختلاف با بوناچيچ افزود: اين موضوع کذب محض است و اصلاً چنين چيزي را قبول ندارم، چون شرافت و آبرو براي هر بازيکن مهم است. شايد در هر تيمي يک عده از بازيکنان با تفکرات مربي مخالف باشند يا به خاطر نيمکت‌نشيني ناراحت شوند اما وقتي به زمين مسابقه بيايند همه چيز را فراموش مي‌کنند و مي‌خواهند به سرمربي ثابت کنند که مستحق نيمکت نشيني نيستند. ذوب‌آهن تيم بي‌حاشيه است و مطمئن باشيد با مديريت سعيد آذري و تلاش‌هاي سعدمحمدي، اين تيم به شرايط خوبي خواهد رسيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها