کد خبر: ۱۷۸۰۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۱۰ آبان ۱۳۹۲
مهاجم ايراني تيم فوتبال استاندارد ليژ گفت: خودمان را در زمين گم کرديم و گرنه برنده بازي با به‌ورن بوديم.
رضا قوچان نژاد پس از آنکه شب گذشته در ديدار منجر به تساوي 2 بر 2 مقابل واسلند به‌ورن اولين گل خود را به ثمر رساند، اظهار داشت: با تمام احترامي که براي واسلند به‌ورن قائلم، معتقدم اگر امشب به جاي برد به تساوي رسيديم، چون خودمان را در زمين گُم کرديم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد‌:‌ به قدر کافي موقعيت داشتيم که مقابل اين حريف برنده شويم. اما تقصير از آن حريف نبود، بلکه اشتباه خودمان بود.

او ادامه داد: گاهي اوقات در حين بازي فوتبالي خوب نشان داديم. اما پس از آنکه يک بر صفر جلو زديم و يا 2 بر يک جلو بوديم، اوضاع باز مثل گذشته شد. اين که بازي را نگه داشتيم و اجازه داديم حريف حمله کند.

اين بازيکن ايراني که از تساوي شب گذشته به جاي کسب برد، ناراحت بود، حرف‌هاي ديگري هم زد. او عنوان کرد: بايد مقابل اين حريف 90 دقيقه تمام حمله مي‌کرديم. نبايد به حريف اجازه عمل داده مي‌شد.او که مدت‌ها در ترکيب اصلي تيمش غايب بود، از فرصت حضور مقابل واسلند نهايت استفاده را با گلش برد.

قوچان نژاد افزود: باعث تاسف است که مساوي شد. اما شخصا خوشحالم که گلزني کردم. پس از 4 ماه توانستم باز در ميدان بازي کنم. اين بازي در اصل اولين دقايق حضورم در پيکارهاي فصل جاري بود. هرچند که قبلا در رقابت‌هاي ليگ اروپا بازي کرده‌ام.

وي در اين ديدار 59 دقيقه بازي کرد و بعد تعويض شد. در اين دقيقه به خواست مربي جايش را به ازکيل داد. به همين دليل هواداران به خاطر اين تصميم با سوت زدن اعتراض کردند. بازيکن ايراني در اين مورد گفت: نمي‌دانم اين حرکت هواداران به خاطر من بود يا نه. گمان نکنم خيلي مهم باشد.

در پيکار انجام شده لژيونر ايراني در دقيقه 14 گل اول تيمش را زد. سپس دقيقه 19 اموند گل تساوي را زد.

سپس دقيقه 64 باتشوي استانداردي‌ها را پيش انداخت. در حاليکه دقيقه 72 بلوندل بازي را مساوي کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها