کد خبر: ۱۷۸۰۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۰ آبان ۱۳۹۲
فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد و امروز بسیجیان هوشیار و بیدار هستند تا با هر تهاجمی مقابله کنند.

عباس مطهری امروز در حاشیه مراسمی که با حضور بیش از 90 نفر از دانش‏آموزان پایه‏های پنجم و ششم ابتدایی در شاهرود برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، با تبریک هفته بسیج دانش‏آموزی با بیان اینکه آمریکا در منطقه خاورمیانه بیش از 96 هزار نیرو و 100 فروند ناو دارد، اظهار کرد: آمریکا تمام این امکانات را در این منطقه قرار داده تا بتواند سلطه خود را در جهان و ذخایر آن داشته باشد.

مطهری تأکید کرد: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد؛ چرا که بسیجیان هوشیار و بیدار هستند و اجازه حضور او را نخواهند داد.

وی افزود: قبل از انقلاب، آمریکا همه‏کاره کشور ما بود اما دشمن‏شناسی امام خمینی(ره) و حمایت مردم سبب شد تا آمریکا با خفت و ذلت از ایران فرار کند و این انقلاب با هدایت امام و رهبری به پیش برود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه در زمان کنونی عده‏ای نقش روباه را در کشور بازی می‏کنند، گفت: آنها اصرار دارند که با آمریکا ارتباط برقرار کنیم و تعالی و پیشرفت خود و ملت را در رابطه با آمریکا که همان شیر گرسنه است، می‏دانند. 

اسرائیل جرأت حمله پیدا کند، با خاک یکسان می‏شود

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه ما به خاطر امثال شهید فهمیده‏ها اکنون آزاد هستیم، اظهار کرد: این ایستادگی به خاطر رزمندگانی چون شهید فهمیده‏هاست و این همه عزت و پیشرفت به همین دلیل است.

مطهری تأکید کرد: باید مانند شهید فهمیده خوب بفهمیم و خوب عمل کنیم و بدانیم که گرگ‏صفتان به کشور و مرزهای ما چشم طمع دارند و می‏خواهند نظام اسلامی را سرنگون کنند.

وی افزود: امروز چنان قدرتی داریم که اگر اسرائیل جرأت حمله به ما را پیدا کند، این رژیم جعلی را با خاک یکسان می‏کنیم و این اقتدار ماست که دشمن را ترسان و هراسناک می‏کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها