کد خبر: ۱۷۷۸۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۹ آبان ۱۳۹۲
هافبك ملي پوش پرسپوليس پس از اينكه از ليست 18 نفره پرسپوليس براي بازي راه آهن خط خورد، به حالت قهر تمرين تيمش را ترك كرد.

598؛ بعد از آخرين تمرين پرسپوليس قبل از بازي با راه‌آهن علي دايي بر روي نام ده بازيکن تيم خط تيره کشيد و با 18 بازيکن راهي اردو شد. محمدرضا خانزاده يکي از خط خورده‌هاي اين ليست بود که به محض اطلاع از اين اتفاق خيلي زود ساکش را برداشت و مجموعه را ترک کرد.

 

او حتي منتظر صحبت‌هاي کادرفني نشد و به قدري ناراحت بود که بعضي از دوستانش به سمتش رفتند و به او دلداري دادند. جالب اينکه بازيکن پرسپوليس اصلا به صحبت‌هاي دوستانش گوش نکرد و دوان دوان به سمت اتومبيلش رفت تا درفشي‌فر را ترک کند.

 

يکي از بازيکنان که ارتباط خوبي با خانزاده دارد مي‌گفت محمدرضا به قدري ناراحت بود که حتي نمي‌توانست به درستي حرف بزند. او فقط در يک جمله به من گفت يکي از بدترين لحظات زندگيم را سپري مي‌کنم و اصلا باور نمي‌کنم دايي مرا از ليست خط زده است! او بعد از اين جمله با عصبانيت ساکش را برداشت و درفشي‌فر را ترک کرد.

 

هر چند خانزاده از ماندنش در پرسپوليس صحبت کرده و مي‌گويد به هيچ عنوان قصد ترک اين تيم را ندارد اما حضور متزلزل در اين تيم باعث شده تا او به اين نتيجه برسد که بايد در خصوص پيشنهاداتش خيلي جدي فکر کند. در هر صورت اکثر بازيکنان فکر نمي‌کردند خانزاده بابت خط خوردنش اينقدر ناراحت و شاکي شود. هر چند بايد به اين بازيکن حق داد چرا که خانزاده يکي از ملي‌پوشان پرسپوليس به شمار مي‌رود.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها