کد خبر: ۱۷۷۶۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
سرمربي پيشين تيم فوتبال استقلال گفت: مجيدي بازيکن خوشنامي در فوتبال کشور بود و من او را بازيکن بزرگي مي‌دانم.
صمد مرفاوي درباره خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال گفت: اين تصميم سختي بود که مجيدي گرفت. هر ورزشکاري يک روز پا به اين عرصه مي‌گذارد و يک روز هم بايد برود. مجيدي هم در اين مقطع تصميم گرفت از فوتبال خداحافظي کند که براي او آرزوي موفقيت دارم.

به گزارش تسنيم ، وي افزود: درباره مجيدي بايد بگويم او تا وقتي که در تيم ملي حضور داشت زحمات زيادي براي اين تيم کشيد و پس از آن هم فقط در خدمت استقلال بود. او در استقلال بسيار موفق عمل کرد و انشاءالله در ادامه راه هم موفق باشد.

سرمربي پيشين استقلال با بيان اينکه مجيدي از نظر فني توانايي بالايي داشت، خاطرنشان کرد: فرهاد بازيکني بود که هميشه تاثيرش را در زمين مسابقه داشت. مجيدي بازيکن خوشنامي بود و من او را بازيکن بزرگي مي‌دانم.

مرفاوي با اشاره به حضور مجيدي در استقلال در مقطعي که خودش سرمربي آبي‌پوشان بوده است، گفت: سالي که من در استقلال بودم مجيدي کمک زيادي به من کرد. او يک مهره تاثيرگذار براي استقلال بود و در تيم من از نظر فني خيلي موثر عمل کرد. او تا جايي که توانست زحمت کشيد و به ما کمک کرد. مجيدي بازيکن قابل احترامي است که اميدوارم در هر عرصه‌اي موفق باشد.

وي تصريح کرد: همه ما فوتبال بازي کرديم و يک روزي آن را کنار گذاشتيم. بعضي از بازيکنان بعد از خداحافظي از فوتبال دوست دارند که مربي شوند و بعضي ها دوست ندارند. گويا مجيدي مي‌خواهد مربيگري را ادامه دهد که براي او در اين عرصه هم آرزوي موفقيت مي‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها