کد خبر: ۱۷۷۶۱۴
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با برنامه‌ريزي و قرعه‌اي که به نام‌مان افتاده هدف‌گذاري در جام حذفي را در دستور کار خود قرار داده‌ايم.
محمد نوري اظهار داشت: پس از اينکه بعد از مدت‌ها به صدر رسيديم از لحاظ روحي و رواني و شرايط تيمي در بهترين شرايط ممکن هستيم و به نظرم اين روحيه براي تيم ما بسيار حياتي و براي موفقيت آينده مهم است.

به گزارش فارس ، وي افزود: حالا که به سختي به صدر جدول آمده‌ايم نمي‌خواهيم ساده صدر جدول را از دست بدهيم به همين دليل بايد مراقب بازي مانده تا تعطيلات نيم فصل باشيم و جايگاه خودمان را در بالاي جدول مستحکم‌تر کنيم و هر کس بخواهد اسم پرسپوليس را ببيند به بالاي جدول نگاه کند.

نوري در خصوص بازي مقابل الوند همدان گفت: با توجه به قرعه و ميزباني‌هايي که به نام ما افتاده است، برخلاف بدشانسي‌هاي فصل قبل هدف‌گذاري اصلي ما قهرماني در جام حذفي است اما در جام حذفي حق نداريم هيچ تيمي را دست کم بگيريم و حتي مقابل تيم‌هاي ليگ يک در آزادي هم بايد با تمام قدرت به ميدان برويم تا اتفاقات بازي با پديده و بازي 120 دقيقه‌اي براي ما پيش نيايد.

نوري خاطرنشان کرد: از آنها شناخت چنداني نداريم اما قطعا آنها در ورزشگاه آزادي انگيزه دارند و ما هم به هر قيمتي که شده بايد به مرحله بعد صعود کنيم. به همين دليل با تمام توان به مصاف اين حريف ناشناخته مي‌رويم.

نوري در مورد خداحافظي کاپيتان تيم استقلال نيز گفت: مجيدي براي فوتبال ايران و باشگاه استقلال زحمات زيادي کشيده و شاگرد اسطوره اي مثل ناصر حجازي و حتي همبازي علي دايي بوده است. به نظرم خداحافظي مجيدي در اوج يک شاهکار بود و بايد به تصميم او احترام گذاشت. مجيدي فوتباليست قابلي بود و مطمئن باشيد هميشه در قلب مردم جاي دارد. من براي او در آينده مربي‌گري‌اش آرزوي موفقيت دارم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها