کد خبر: ۱۷۷۶۰۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۱     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب 7 بازيکن اين تيم برگزار شد.
تيم فوتبال استقلال يک روز پس از ديدار مقابل مس کرمان از ساعت 15 و 30 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را پيگيري کرد.

به گزارش فارس، تمرين امروز آبي‌پوشان تحت تاثير غيبت فرهاد مجيدي و خداحافظي او از ميادين فوتبال بود و حدود 50 نفر از هواداران استقلال در سکوت کامل و در حالي که بهت‌زده بودند در خصوص اين بازيکن سوالاتي را مي‌پرسيدند. تعدادي از هواداران استقلال تصميم مجيدي را احساسي مي‌دانستند و عده‌اي ديگر معتقد بودند اين بازيکن تصميمي کاملا درست گرفته و دست استقلال را بازگذاشته تا براي نيم‌فصل دوم برنامه‌ريزي مناسبي داشته باشد.

*بازيکنان تيم استقلال که از همان ابتداي ورود به کمپ در خصوص فرهاد مجيدي و خداحافظي‌اش از ميادين فوتبال صحبت مي‌کردند اعتقاد داشتند اگر کاپيتان اين تيم در خصوص نحوه خداحافظي‌اش اطلاع‌رساني مي‌کرد بيش از 100 هزار نفر براي او به ورزشگاه مي‌آمدند البته تعداد ديگري از بازيکنان ناراحت و مغموم از آينده خود بودند که اعتقاد داشتند روزي بايد از اين فوتبال جدا شده و خداحافظي کنند.

*درست به هنگام ورود قلعه نويي به زمين چمن تعدادي از طرفداران استقلال خطاب به وي گفتند (آقاي قلعه‌نويي غصه نخور مجيدي رفت ولي ما از تو حمايت مي‌کنيم و تنهايت نمي‌گذاريم) قلعه‌نويي نيز با خنده از آنها تشکر کرد و براي‌شان دست تکان داد.

*در ابتداي تمرين سرمربي استقلال بازيکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نويي خطاب به بازيکنان گفت: از امروز بدون مجيدي تمرين مي‌کنيم و بايد حواسمان جمع باشد که در بازي‌هاي آينده امتياز از دست ندهيم. فعلا بضاعتمان همين است.

*آندرانيک تيموريان به خاطر عدم پرداخت مطالباتش در تمرين امروز استقلال شرکت نکرد. اين بازيکن از طريق برادر خود به مسئولان استقلال اعلام کرده در صورت ادامه اين روند در پايان نيم‌فصل از جمع آبي‌پوشان جدا خواهد شد.

*جواد نکونام، پژمان منتظري، سياوش اکبر‌پور، آرش برهاني، خسرو حيدري و هاشم بيک‌زاده غايبان تمرين امروز بودند که از اين جمع تنها نکونام و منتظري آسيب ديده نيستند و در کلينيک دکتر نوروزي تمرين مي‌کنند.

*محمد قاضي که از يک روز قبل از ديدار با مس در تمرينات شرکت کرده بود امروز هم زير نظر بدنساز استقلال کار کرد. همچنين حنيف عمران‌زاده از امروز مجددا زير نظر کادر بدنسازي استقلال کار خود را آغاز کرد.

*در جريان تمرين امروز سرمربي تيم استقلال ساموئل را کنار کشيد و حدود 15 دقيقه با وي به گفت‌وگو پرداخت. از حرکات قلعه‌نويي معلوم بود وي خواسته‌هايي از ساموئل دارد که البته صحبت‌هاي اين دو نفر را حاج قاسم مربي بدنساز استقلال ترجمه مي‌کرد. قلعه‌نويي در بخش ديگري از تمرين با احمد جمشيديان به گفت‌وگو پرداخت و نقطه‌نظرات اين بازيکن را شنيد.

*يک دوربين فيلمبرداري در حال تهيه مستند از استقلال است که امروز از تمرين آبي‌پوشان تصوير‌برداري کرد.

*سکوهاي ورزشگاه اختصاصي باشگاه استقلال به صندلي‌هاي آبي و سفيد‌رنگ مجهز شده و تقريبا نيمي از اين سکوها به صورت کامل در ورزشگاه نصب شده است.

*بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل مس به ميدان رفته بودند به ريکاوري پرداختند که البته از اين بين رحمتي در کنار ديگر بازيکنان حضور داشت اما صادقي و پژمان نوري زودتر از سايرين ورزشگاه را ترک کردند.

*ميرشاد ماجدي و سيروس دين‌محمدي ديگر حاضرين تمرين امروز استقلال بودند.

*بخش پاياني تمرين به فوتبال درون‌تيمي در نيمي از زمين اختصاص داشت که در جريان اين بازي سرمربي استقلال با دکتر نوروزي که در تمرين حاضر شده بود براي دقايقي گفت‌وگو کرد. قلعه نويي نيز از غيبت آندرانيک تيموريان ناراحت بود و در خصوص اين موضوع نيز با کادر فني استقلال صحبت مي‌کرد.

تيم فوتبال استقلال روز يکشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سايپاي البرز خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها