کد خبر: ۱۷۷۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
فيل ولز مأمور پليس گفت وقتي ديده سگش در جريان شورش‌هاي تاتنهام آسيب ديده و درد مي‌كشد، احساس كرده كه "بهترين و نزديك‌ترين همكارش را در حال درد كشيدن " مشاهده مي‌كند.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاري فارس از روزنامه انگليسي تلگراف، مأمور پليسي گفت وقتي ديده سگش در جريان شورش‌هاي تاتنهام آسيب ديده و درد مي‌كشد، احساس كرده كه "بهترين و نزديك‌ترين همكارش را در حال درد كشيدن " مشاهده مي‌كند.

افسر "فيل ولز " گفت كه زخمي شدن سگ سه ساله نژاد جرمن شپردش، "اوبي "، شنبه گذشته در تاتنهام، "صحنه‌اي احساسي " براي او بوده است.

او گفت: "اوبي براي برقراري نظم عمومي آموزش ديده و اين نظم عمومي شامل متفرق كردن جمعيت يا عقب راندن آن‌هاست. ما در نقطه‌اي ساكن ايستاده بوديم كه ناگهان زير بمباران شديد اشياي مختلف قرار گرفتيم.

"سگ‌ام اول جا خورده بود، اما من سرش را به دقت نگاه كردم و كوشيدم از آسيب‌هاي بعدي جلوگيري كنم و او هم پس از ضربه اوليه حالش به نظر خوب مي‌آمد و ما يكي دو ساعت ديگر هم كارمان را ادامه داديم. پس از آن كاملاً مورد آزمايش قرار گرفت و معلوم شد كه نياز به كمك دامپزشك دارد. كمي لَخت و سنگين شده بود و از سوراخ دماغ چپش خون مي‌آمد كه ممكن است نشانه آسيب مغزي باشد، و اين بود كه او را به دامپزشكي برديم و دامپزشك چندان راضي به نظر نمي‌رسيد و او را فرستاد كه سي‌تي اسكن كنند.

اين سگ در بيمارستان دامپزشكي مندويل در نورتولت تحت درمان فوري قرار گرفت و پس از آن به بيمارستان دامپزشكي كويينز در دانشگاه كمبريج فرستاده شد تا خدمات درماني تخصصي‌تري دريافت كند. اوبي كه تا زمان بهبود كامل از كار معاف شده تنها يك نشانه خارجي مبني بر آسيب روي سرش دارد و آن هم قسمتي از بالاي چشم چپش است كه موي آن تراشيده شده تا دامپزشكان ببينند آيا كبود شده يا نه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها