کد خبر: ۱۷۷۲۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «خوشحالم که تاج به عنوان یک مدیر فوتبالی توانمند و بی‌حاشیه به عنوان رییس سازمان لیگ انتخاب شد.»

598؛ محمد رویانیان درباره آخرین وضعیت انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس اظهار داشت: «همین امروز با آذری صحبت کردم. او شدید به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود از پرسپولیس است و با جدیت این مساله را پیگیری می‌کند. در روزهای آینده تکلیف این بحث هم مشخص می‌شود.»


وي درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس سازمان لیگ، گفت: «خوشحالم که تاج، رییس سازمان لیگ شد. او یک مدیر فوتبالی توانمند و با تدبیر است که بدون حاشیه کار می‌کند و به مدیریت در ورزش تسلط دارد. او در چند ماه گذشته به خوبی سازمان لیگ را مدیریت کرده است و چند کار خوب انجام داده است.»


مديرعامل پرسپوليس ادامه داد: «یکی از این کارهای قشنگ الکترونیکی کردن بلیت‌های لیگ برتر است که تاج به این کار اقدام کرد و در واقع یک حرکت ریسکی انجام داد، اما باید حمایت شود. دوم این که ورزشگاه تختی را احیا کرد و میزبانی باشگاه‌هایی مثل راه‌آهن و نفت را هم به آنها داد.»


رویانیان گفت: «میلیاردها سرمایه بیت المال در ورزشگاه تختی خوابیده بود، اما تاج این ورزشگاه را احیا و مردم منطقه را هم خوشحال کرد. همچنین میزبانی سایپا در کرج را مقابل پرسپولیس و استقلال برای این تیم قطعی کرد که این کارها ارزشمند است.»


وي همچنين تاكيد كرد: «تاج در فصل گذشته هم در شرایط سخت به خوبی لیگ را مدیریت کرد و امسال هم برنامه‌ریزی برای لیگ و جام حذفی خوب است. از تاج به خاطر اقداماتش تشکر می‌کنم و انتخاب شایسته‌اش را تبریک می گویم. می‌توان از او به عنوان یک مدیر ورزشی خوب و نمونه اسم برد، ضمن این که عزیز محمدی و بهروان هم در زمان خودشان خدمات خوبی انجام دادند.»


رویانیان گفت: «البته ما روی یکی، دو مساله با تاج موافق نیستیم و دوست داریم که بحث بلیت فروشی به باشگاه خودمان واگذار شود و از سوی دیگر تبلیغات دور زمین به پرسپولیس برسد. اما با اقداماتی که انجام شده فکر می‌کنم، انجام شدن این کارها هم در آینده نزدیک میسر باشد.»
ايسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها