کد خبر: ۱۷۷۱۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
افشين، مبعلي و دو خارجي در تيررس سرمربی استقلال برای نقل و انتقالات نیم فصل هستند.

598؛ امير قلعه‌نویي هفته گذشته با فتح الله زاده جلسه داشت. سرمربي آبي‌پوشان در اين نشست عملکرد شاگردانش را از ابتداي فصل به صورت کامل تشريح کرد و به اين موضوع اشاره داشت که برخي بازيکنان اگر در ترکيب اصلي قرار نمي‌گيرند، چوب رفتار غير حرفه‌اي خودشان را مي‌خورند و نمي‌دانند که او با کسي شوخي ندارد و بزرگترين بازيکنان را هم در استقلال نيمکت‌نشين کرده و ترس از اين موضوع ندارد.

 

کاملا مشخص بود که روي صحبت قلعه‌نویي با آرش برهاني است و او مي‌خواهد زمينه را براي خروج اين مهاجم از جمع آبي‌پوشان را فراهم کند. از باشگاه استقلال خبر مي‌رسد که سرمربي آبي‌پوشان براي نيم فصل دوم علاوه بر برهاني که بارها نشان داده اعتقادي به بازي او ندارد روي صادقي و جمشيديان هم حساب چنداني باز نکرده است و به احتمال فراوان اين دو بازيکن هم بايد به فکر تيم ديگري براي نيم فصل دوم باشند.

 

ظاهرا حواشي چند وقت اخير اميرحسين و عملکرد ضعيف او در خط دفاع سبب شده تا قلعه‌نویي به سمت بازگرداندن منتظري به دفاع مياني برود و اگر صادقي بازي مي‌کند فقط به خاطر مصدوميت عمران‌زاده است.

 

از سوي ديگر گويا جمشيديان هم مدام مصدوم است و اين موضوع سرمربي آبي‌پوشان را عصبي کرده به شکلي که به فکر فروش اين بازيکن است.

 

ذکر اين نکته خالي از لطف نيست که نيکبخت هم يکي از گزينه‌هاي خروج است که سرمربي استقلال آن را بررسي مي‌کند.

 

اما در مقابل اين نفرات که شانس پاييني براي ادامه حضور استقلال دارند، نفراتي هم هستند که شانس بالايي براي آبي‌پوش شدن دارند. نفر اول فهرست قلعه‌نویي، آرش افشين است. مهاجمي که سرمربي آبي‌پوشان علاقه‌ ويژه‌اي به بازي او دارد و مشکلاتي که افشين با باشگاه سپاهان دارد احتمال استقلالي‌ شدن او را افزايش مي‌دهد.

 

اما قلعه‌نویي دو بازيکن خارجي را هم پسنديده است. يک هافبک صربستاني و يک مدافع راست برزيلي نفراتي هستند که به احتمال زياد براي انجام تست‌هاي فني و پزشکي به تهران فراخوانده خواهند شد.

 

اما بزرگترين ضعف استقلال در نيم فصل اول، ميانه ميدان بود که جانشين مناسبي براي جباري پيدا نشد و يک پلي ميکر توانمند در جمع استقلالي‌ها حضور نداشت. از همين رو ايمان مبعلي در فهرست خريد قلعه‌نویي قرار گرفته و سرمربي آبي‌پوشان اصرار بسياري به جذب اين بازيکن دارد.

 

اين در حالي است که بعيد به نظر مي‌رسد مسئولان استقلال اهواز، هافبک توانمند خود را به راحتي از دست بدهند و از این رو جاسم کرار هم در آب نمک خوابانده شده است.

 

شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که گوران لاوره نيز بازيکني است که ديگر نمي‌خواهد در استقلال بماند و از مسئولان باشگاه خواسته تا رضايت‌نامه او را صادر کنند و او نيز ديگر در جمع آبي‌پوشان نخواهد بود.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها