کد خبر: ۱۷۶۸۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۶ آبان ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هنگام تعویض شدن خسته هستم و مسئله خاصی بین من و شیرینی وجود ندارد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ پیام صادقیان در پاسخ به این سوال که آیا با سعید شیرینی مشکلی دارد که بعد از تعویض شدن به سمتش نمی‌رود گفت: «مشکلی نیست. زمانی که تعویض می‌شوم خسته هستم و به همه روی نیمکت خسته‌نباشید می‌گویم و به خاطر اینکه سرما نخورم سریع روی نیمکت می‌نشینم اما باز هم تاکید می‌کنم مسئله خاصی بین من و شیرینی وجود ندارد. هنگام تعویض خلعتبری جلو آمد و از من تشکر کرد و خسته‌نباشید گفت.»

 

وی درباره دیدار تیمش مقابل سورینت اظهار داشت: «بازی خوبی بود. بازیکنان ما در آن زمین واقعا سنگ تمام گذاشتند. از طرفی تیم حریف چند لایه دفاع می کرد به طوری که فقط برای مهار من دو یار مستقیم گذاشته بودند. خوشبختانه توانستیم پیروز شویم و به صدرجدول برسیم.»

 

صادقیان درباره زمین مسابقه عنوان کرد: «زمین تختی واقعا افتضاح است. نمی دانم این تیم ها خودشان چطور در این زمین بازی می کنند. این زمین به درد همه چیز می خورد، غیر از فوتبال! من نمی دانم چرا باید در این زمین ها بازی برگزار شود. فقط می خواهند بگویند ما میزبان هستیم.»

 

هافبک پرسپولیس درباره صدرنشینی تیمش پس از 110 هفته تاکید کرد: «خوشحالم که با حضور علی دایی تیم صدرنشین شده است. حس فوق العاده ای داریم که با حضور علی آقا و ما به صدر جدول رسیدیم. امیدوارم بتوانیم صدر جدول را نگه داریم. از طرفی حالا صدر جدول کاملا قرمز شده است. پرسپولیس، فولاد و تراکتورسازی صدرنشین هستند و این بسیار خوب است. به قول معروف دور، دور قرمزها است.»

 

صادقیان درباره گلی که خلعتبری به ثمر رساند، گفت: «خلعتبری از هر نظر فوق العاده است. ما در پایان تمرینات با دایی تمرین ضربه کاشته می کنیم و به قول معروف قلق این ضربه دست خلعتبری آمده است.»

 

وی درباره شادی گلی که با خلعتبری انجام دادند و به سمت علی دایی رفتند، گفت: «جای علی دایی کنار زمین بسیار خالی بود، در این 2 بازی که ایشان روی نیمکت حضور نداشتند نشان دادیم که می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم. مطمئنا 2 پیروزی اخیر به خاطر علی‌آقا بوده است.»

 

ستاره جوان پرسپولیس در پایان افزود: «امیدوارم قهرمانی نیم فصل را بدست آوریم و از طرفی تا پایان فصل صدرجدول را نگه داریم. امسال تنها هدفمان قهرمانی بوده و باید این روند را حفظ کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها